Όταν πρόκειται για την γυμναστική σου και γενικότερα για τον υγιεινό τρόπο ζωής, είναι εύκολο να βρεις δικαιολογίες: Δεν έχω τον χρόνο, είμαι πολύ κουρασμένη, δεν μπορώ να αντέξω αυτόν τον τρόπο ζωής οικονομικά και άλλες τέτοιες φράσεις που κυκλοφορούν στο μυαλό σου. Ένα άρθρο χρειάζεται, όμως, για να σου καταρρίψουμε όλα όσα πιστεύεις και να σου υπενθυμίσουμε ότι μπορείς να είσαι fit και να παραμένεις εντός budget!

Ναι! Θέλω να σου υπενθυμίσω πως μπορείς να είσαι σε φόρμα και να μένεις εντός προϋπολογισμού, ακολουθώντας τα παρακάτω πολύ απλά βήματα! Μήπως πρέπει να γίνουν τρόπος ζωής; Για σκέψου το ξανά…

Υπάρχει τρόπος να χάσεις κιλά χωρίς δίαιτα και γυμναστική;

«Πώς να κάνω διατροφή με χαμηλό budget;» Χρήσιμα tips που χρειάζεσαι τώρα!

1. Θέσε τον στόχο σου

Μάντεψε! Το «Θέλω να αποκτήσω έναν υγιή τρόπο ζωής» δεν είναι στόχος. Είναι πολύ ασαφές. Και το «θα τρέχω κάθε μέρα για δύο ώρες» όταν είσαι τρελά απασχολημένη και δεν έχεις τρέξει ποτέ στη ζωή σου, δεν είναι εφικτό. Εάν πρόκειται να μπεις σε μία ρουτίνα προκειμένου να παραμείνεις υγιής και fit, πρέπει να θέσεις μετρήσιμους στόχους και πρέπει να βρεις την τέλεια ισορροπία ενδυνάμωσης και ρεαλισμού.

Το επόμενο βήμα για να εφαρμόσεις αυτούς τους στόχους είναι να τους καταγράψεις και να τους εκπληρώνεις όσο πιο συχνά γίνεται!

Επίσης, μήπως πριν ξεκινήσεις να ακολουθείς τις συγκεκριμένες συμβουλές, πρέπει να θέσεις ένα budget το οποίο είσαι διατεθειμένη να αξιοποιήσεις;

πώς να σου αρέσει το υγιεινό φαγητό
Freepik

2. Άσκηση στην φύση

Μερικές φορές πιστεύουμε ότι χρειαζόμαστε φανταχτερά μηχανήματα ή ώρες στο γυμναστήριο για να είμαστε σε φόρμα. Αλλά σκέψου πόσα σου προσφέρει η άσκηση στη φύση! Είναι πολύ πιο οικονομική από τον εξοπλισμό, τα μαθήματα ή τις συνδρομές. Μπόνους: Ο καθαρός αέρας είναι δωρεάν.

Επίσης, η έρευνα δείχνει ότι το να περνάς μόνο 20 λεπτά έξω και κοντά στη φύση μειώνει το άγχος.

Έτσι θα σταματήσεις τις λιγούρες για junk food όταν έχεις άγχος

3. Πιες περισσότερο νερό

Νερό. Είναι μια υγιεινή και φθηνή συμβουλή ώστε να διατηρείς το κορμί σου σε μία καλή σωματική κατάσταση!

Δίαιτες και κίνδυνοι
Unsplash/Toa Heftiba

4. Σταμάτα να αγοράζεις προσυσκευασμένα τρόφιμα

Τα επεξεργασμένα, προσυσκευασμένα τρόφιμα δεν είναι καλά για την υγεία σου, ούτε και για το πορτοφόλι σου. Σκέψου μόνο πόσα πολλά μπορείς να κερδίσεις φτιάχνοντας τα δικά σου υγιεινά σνακ και γεύματα. Υπάρχουν άπειρες συνταγές στο internet από τις οποίες μπορείς να πάρεις έμπνευση ώστε να τρέφεσαι υγιεινά! Και πίστεψέ με τα υλικά για να μαγειρέψεις στο σπίτι δεν είναι και τόσο ακριβά όσο νομίζεις…

5 δοκιμασμένοι τρόποι που θα σε βοηθήσουν να βάλεις τη γυμναστική στη ζωή σου και να μη τη βγάλεις ποτέ ξανά

5. Βρες ένα κοντινό σου άτομο για να σε στηρίζει

Δεν είναι ντροπή να ζητάς από κάποιον να σε βοηθά για να παραμείνεις συγκεντρωμένη στον στόχο σου. Βρες μία φίλη σου ή τον σύντροφό σου και θέστε μαζί τους στόχους σας! Είναι πολύ σημαντικό να ενθαρρύνετε ο ένας τον άλλον, ώστε να μην παρεκτραπείτε!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News