Πώς η υγιεινή διατροφή σου προσθέτει κιλά!

LIKE US ON FACEBOOK

Πηγαίνεις γυμναστήριο, ακολουθείς ένα (αυστηρό) πρόγραμμα και μια καλή διατροφή. Προσέχεις τις θερμίδες και τα λιπαρά και όλα αυτά που βλάπτουν την υγεία σου. Όμως, η υγιεινή διατροφή προσθέτει κιλά και μάλλον ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις μερικά πραγματάκια!

Πώς η υγιεινή διατροφή προσθέτει κιλά; Κι όμως γίνεται και δεν το λέμε εμείς, το λένε οι ειδικοί! Όχι, δεν το λέμε εμείς επειδή θέλουμε να κάνουμε και τις “ζαβολιές” μας αλλά στην πραγματικότητα η υγιεινή διατροφή δεν μας κάνει τόσο καλό όσο νομίζουμε.

Ας πάρουμε ένα παράδειγμα. Είσαι στο γραφείο, θέλεις κάτι να τσιμπήσεις και αντιστέκεσαι στις σοκολάτες και τα μπισκότα που σου προσφέρουν οι συνάδελφοί σου αφού έχεις αμύγδαλα και άλλους ξηρούς καρπούς.

Ένα post στο Instagram από μια ειδικό μας εξηγεί ακριβώς πως η υγιεινή διατροφή προσθέτει κιλά. Ένα μπολ με ξηρούς καρπούς έχει 415 θερμίδες και μια σοκολάτα 275. Αν φας όλο το μπολ και με τους ξηρούς καρπούς, τότε έχεις αυτομάτως πάρει περισσότερες θερμίδες από το αν έτρωγες μόνο τη σοκολάτα.

Double tap if you usually do "generous" helpings of almonds straight from the bag ? Seriously but… almonds eaten from the jar don’t count right!?? ??‍♀️?This picture is to demonstrate why I think it's important to understand portions & serving sizes ?? So many of my clients can't understand why they can't meet their weight loss goals despite #cleaneating or eating #healthyfood but this picture demonstrates that even healthy foods can be over eaten ??‍♀️ . . Im not by any means saying that a chocolate is healthier than nuts or to go out & buy a chocolate bar over almonds – I’m simply demonstrating a common mistake a lot of my clients make ? You can still overeat healthy foods – let me say this again… you can still overeat healthy foods!!! A cup of almonds, 4 bananas or a few home made bliss balls will still make you gain weight if eaten in excess of your bodies daily requirements ‼️ If you're trying to lose weight, I recommend weighing or measuring your portions for a day or two to see how much you may 'overestimate' your portions without even realising ? . . Remember: things like nuts, nut butter, seeds, avocado & salmon are very healthy foods but also quite energy dense ie: high in (good) calories. If weight loss is your goal, watch your portions of energy dense foods ?? Of course include them regularly in your diet don’t just eat them mindlessly – recognise what a portion size is & stick to that ? You can still enjoy all your favourite things as part of a healthy lifestyle but understanding quantities & portion sizes can help you achieve your goals ? Tag a friend below you think this would help ???? #healthyeatingtips #calories #portionsize #weightloss #eatright #weightlosstips #healthyfood #thefitnessdietitian

A post shared by Leanne Ward ?Here To Inspire (@the_fitness_dietitian) on

Φυσικά σε καμία περίπτωση μια σοκολάτα δεν είναι πιο υγιεινή από τα αμύγδαλα αλλά αν τρως υπερβολικά μεγάλη ποσότητα υγιεινών τροφών, με τη δικαιολογία ότι κάνουν καλό, τότε και πάλι παίρνεις θερμίδες.

Ένα φλιτζάνι αμύγδαλα ή 4 μπανάνες θα σου προσθέσουν κιλά αν καταναλώνεις μεγαλύτερη ποσότητα από τις καθημερινές σου ανάγκες. Αν προσπαθείς να χάσεις βάρος τότε πρέπει να δίνεις ιδιαίτερη βάση στις μερίδες ώστε να μην υπερβαίνεις το όριο.

Τρόφιμα όπως οι ξηροί καρποί, φυστικοβούτυρο, σπόροι, αβοκάντο και σολομός είναι υγιεινά αλλά είναι υψηλά σε θερμίδες. Αν ο στόχος σου είναι να χάσεις κιλά, τότε πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με την ποσότητα που καταναλώνεις και να μην τα έχεις όλα σε καθημερινή βάση.

Είναι σημαντικό να μένεις σταθερός στην ποσότητα και να την τηρείς. Μπορείς να απολαύσεις και μερικά απ’ τα αγαπημένα σου τρόφιμα αλλά πάντα με μέτρο!

Διαβάστε επίσης:

Μακαρονάδες ενωθείτε: Τρώγοντας μακαρόνια χάνεις βάρος, λένε οι έρευνες!

Photo: © iStock




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved