Πηγαίνεις γυμναστήριο, ακολουθείς ένα (αυστηρό) πρόγραμμα και μια καλή διατροφή. Προσέχεις τις θερμίδες και τα λιπαρά και όλα αυτά που βλάπτουν την υγεία σου. Όμως, η υγιεινή διατροφή προσθέτει κιλά και μάλλον ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις μερικά πραγματάκια!

Πώς η υγιεινή διατροφή προσθέτει κιλά; Κι όμως γίνεται και δεν το λέμε εμείς, το λένε οι ειδικοί! Όχι, δεν το λέμε εμείς επειδή θέλουμε να κάνουμε και τις “ζαβολιές” μας αλλά στην πραγματικότητα η υγιεινή διατροφή δεν μας κάνει τόσο καλό όσο νομίζουμε.

Ας πάρουμε ένα παράδειγμα. Είσαι στο γραφείο, θέλεις κάτι να τσιμπήσεις και αντιστέκεσαι στις σοκολάτες και τα μπισκότα που σου προσφέρουν οι συνάδελφοί σου αφού έχεις αμύγδαλα και άλλους ξηρούς καρπούς.

Ένα post στο Instagram από μια ειδικό μας εξηγεί ακριβώς πως η υγιεινή διατροφή προσθέτει κιλά. Ένα μπολ με ξηρούς καρπούς έχει 415 θερμίδες και μια σοκολάτα 275. Αν φας όλο το μπολ και με τους ξηρούς καρπούς, τότε έχεις αυτομάτως πάρει περισσότερες θερμίδες από το αν έτρωγες μόνο τη σοκολάτα.

Φυσικά σε καμία περίπτωση μια σοκολάτα δεν είναι πιο υγιεινή από τα αμύγδαλα αλλά αν τρως υπερβολικά μεγάλη ποσότητα υγιεινών τροφών, με τη δικαιολογία ότι κάνουν καλό, τότε και πάλι παίρνεις θερμίδες.

Ένα φλιτζάνι αμύγδαλα ή 4 μπανάνες θα σου προσθέσουν κιλά αν καταναλώνεις μεγαλύτερη ποσότητα από τις καθημερινές σου ανάγκες. Αν προσπαθείς να χάσεις βάρος τότε πρέπει να δίνεις ιδιαίτερη βάση στις μερίδες ώστε να μην υπερβαίνεις το όριο.

Τρόφιμα όπως οι ξηροί καρποί, φυστικοβούτυρο, σπόροι, αβοκάντο και σολομός είναι υγιεινά αλλά είναι υψηλά σε θερμίδες. Αν ο στόχος σου είναι να χάσεις κιλά, τότε πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με την ποσότητα που καταναλώνεις και να μην τα έχεις όλα σε καθημερινή βάση.

Είναι σημαντικό να μένεις σταθερός στην ποσότητα και να την τηρείς. Μπορείς να απολαύσεις και μερικά απ’ τα αγαπημένα σου τρόφιμα αλλά πάντα με μέτρο!

Διαβάστε επίσης:

Μακαρονάδες ενωθείτε: Τρώγοντας μακαρόνια χάνεις βάρος, λένε οι έρευνες!

Photo: © iStock