Ξέρεις πόσο γυμνασμένος είσαι με βάση το άθλημα που έχεις επιλέξει να κάνεις; Ποιοι μύες σου είναι πιο γυμνασμένοι; Μήπως η σωματική άσκηση που κάνεις παίζει ρόλο; 

Η σωματική μας διάπλαση εξαρτάται πολύ από το DNA κι από τη γενετική μας “κληρονομιά”. Ωστόσο, η δραστηριότητα που κάνεις σίγουρα παίζει ρόλο και στο πόσο γυμνασμένος είσαι και στο ποια μέρη του σώματός σου είναι περισσότερο γυμνασμένα.

Με βάση, λοιπόν, το άθλημα που κάνεις, ποιοι μύες σου είναι καλύτερα γυμνασμένοι;

Περπάτημα

Αν περπατάς συχνά, τότε πρέπει να ξέρεις πως με αυτόν τον τρόπο τα πόδια σου θα χάσουν λίπος πιο γρήγορα. Το σώμα σου δυναμώνει και αποκτά μια πιο σταθερή μορφή. Λίπος χάνεις, ακόμα, και από τα χέρια, αν και όχι τόσο όσο από τα πόδια.

Yoga

Η yoga είναι από τις καλύτερες δραστηριότητες για να χάσεις λίπος ομοιόμορφα. Συγχρόνως, αναπτύσσεις την ευελιξία και την αρμονία στο σώμα σου. Αν έχεις επιλέξει τη yoga, τότε πρέπει να ξέρεις πως χάνεις λίπος στους ώμους, στα πόδια και στην περιοχή κάτω από το στήθος. Φυσικά, παίζει ρόλο πόσο συχνά κάνεις αυτή τη δραστηριότητα.

πόσο γυμνασμένος είσαι

Pixabay

Τένις

Το τένις είναι ένα έντονο άθλημα που σου επιτρέπει να χάσεις λίπος σε όλο το σώμα. Αποκτάς μεγαλύτερη μυϊκή μάζα στους ώμους, στα χέρια και στους μηρούς. Ωστόσο, αν είσαι γυναίκα και θες να έχεις μια ιδιαίτερα θηλυκή φιγούρα, τότε μάλλον η yoga θα σου ταιριάζει περισσότερο.

Κολύμβηση

Αν έχεις περισσότερο λίπος στο πάνω μέρος του σώματός σου, τότε η κολύμβηση μπορεί να είναι μια καλή λύση για σένα. Με το άθλημα αυτό δυναμώνεις περισσότερο τους μύες σου στο στήθος, τα χέρια και την πλάτη.

πόσο γυμνασμένος είσαι

Pixabay

Ρυθμική γυμναστική

Θα έχεις παρατηρήσει σίγουρα ότι στη ρυθμική γυμναστική οι αθλήτριες είναι όλες αδύνατες, ενώ οι άνδρες έχουν σχήμα V, μ’ ένα εξαιρετικά μυώδες άνω μέρος του σώματος. Φυσικά, αν κάνεις αυτό το άθλημα, πρέπει να έχεις ευλυγισία, ενώ σίγουρα θα αποκτήσεις μια ομοιόμορφη σιλουέτα, αφού γυμνάζεις τόσο τα χέρια, όσο και τα πόδια και το πάνω μέρος του σώματος.

Ποδηλασία

Αν το ποδήλατο είναι το αγαπημένο σου μέσο μετακίνησης, τότε θα ξέρεις σίγουρα πως τα πόδια και οι γλουτοί μάλιστα είναι τα μέρη του σώματός σου που γυμνάζεις περισσότερο. Επίσης, οι περισσότεροι που ασχολούνται με αυτό το άθλημα τείνουν να έχουν στενούς και αδύνατους ώμους.

Στίβος

Στους δρομείς τα πόδια είναι το δυνατό τους στοιχείο αναμφίβολα. Σίγουρα γυμνάζεται όλο το σώμα έμμεσα, όμως το πάνω μέρος δεν είναι τόσο επιβλητικό, σε αντίθεση με τα πόδια, τους μηρούς και τους γλουτούς που είναι στο έπακρο γυμνασμένοι.

Κι αν ακόμα δεν έχεις ξεκινήσει κάποιο άθλημα, ίσως τώρα να είναι η ώρα να ξεκινήσεις ένα από τα παραπάνω, με βάση το μέρος του σώματος που θες να γυμνάσεις περισσότερο.

Διάβασε ακόμα:

Αυτή η προπόνηση θα ενδυναμώσει μύες που δεν γνώριζες καν ότι έχεις!

Photo: Pexels