Πόσες φορές έχεις διαβάσει ότι πρέπει που και που να αφήνεις το αυτοκίνητο σπίτι. Μπορείς να πας μέχρι τη δουλειά με τα πόδια; Να το κάνεις. Μπορείς να πας μια βόλτα με τα πόδια; Να το κάνεις. Πρέπει να περπατάς κάθε μέρα!

Γιατί είναι τόσο σημαντικό να περπατάς κάθε μέρα; Ακόμα και 15 με 20 λεπτά κάθε μέρα περπάτημα είναι σημαντικό για την υγεία και την εμφάνισή σου.

Τι συμβαίνει, λοιπόν, όταν περπατάς κάθε μέρα;

Θετικές αλλαγές στον εγκέφαλο

Μια έρευνα αποκάλυψε πως η χαμηλής έντασης αερόβια άσκηση, όπως το περπάτημα μειώνει τον κίνδυνο για Alzheimer και βελτιώνει την υγεία του εγκεφάλου. Φυσικά, διατηρεί σε υψηλά επίπεδα τις ενδορφίνες και μειώνει το στρες!

Βελτιώνει την όραση

Θα μου πεις τι σχέση έχει η όραση με το περπάτημα; Κι όμως έχουν. Το περπάτημα μπορεί ακόμα και να βοηθήσει να αντιμετωπίσεις το γλαύκωμα με το να ανακουφίζει την πίεση στο μάτι.

περπατάς κάθε μέρα

unsplash/Tyler Nix

Εμποδίζει τις καρδιακές παθήσεις

Σύμφωνα με το American Hear Association, το περπάτημα δεν είναι λιγότερο ωφέλιμο από το τρέξιμο όταν πρόκειται για τις καρδιακές παθήσεις. Η δραστηριότητα αυτή εμποδίζει τα προβλήματα καρδιάς με το να μειώνει την πίεση στο αίμα και τα επίπεδα χοληστερόλης και να βελτιώνει τη ροή του αίματος.

Κάνει καλό στους πνεύμονες

Το περπάτημα είναι μια αερόβια άσκηση η οποία αυξάνει τη ροή οξυγόνου στο αίμα και βοηθά τα πνευμόνια, ενώ μειώνει τις τοξίνες. Παίρνεις καλύτερες και πιο βαθιές ανάσες και αυτό ανακουφίζει τους πνεύμονές σου.

Κάνει καλό στο πάγκρεας

Κι όμως, όσο κι αν δεν το πιστεύεις, το περπάτημα μπορεί να είναι εξαιρετικά ωφέλιμο στο να παρεμποδίζει τον διαβήτη από ότι το τρέξιμο. Το σάκχαρο του αίματος απορροφάται καλύτερα από το κύτταρα όταν περπατάς παρά όταν τρέχεις.

περπατάς κάθε μέρα

unsplash/ Samuel Zeller

Βοηθά στην πέψη

30 λεπτά περπάτημα καθημερινά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου αλλά βελτιώνει και την πέψη!

Πιο ανθεκτικά οστά και αρθρώσεις

Το περπάτημα μπορεί να προσφέρει περισσότερη κινητικότητα των αρθρώσεων, να αποτρέψει την απώλεια μάζας στα οστά και ακόμη και να μειώσει τον κίνδυνο καταγμάτων. Το Ίδρυμα Αρθρίτιδας συνιστά να περπατάμε τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα σε τακτική βάση για να μειώσουμε τον πόνο στις αρθρώσεις σας, μαζί με τη δυσκαμψία και τη φλεγμονή.

Ανακουφίζει τον πόνο στη μέση

Το περπάτημα μπορεί πραγματικά να ανακουφίσει τον πόνο στη μέση που μπορεί να νιώσεις όταν κάνεις έντονες ασκήσεις. Το περπάτημα βοηθά στην καλύτερη ροή του αίματος στη σπονδυλική στήλη ενώ βελτιώνει τη στάση σου και την ελαστικότητα που είναι που είναι ζωτικής σημασίας για την υγιή σπονδυλική στήλη.

Εκτός από όλα αυτά βέβαια, σημασία έχει και ο τρόπος που περπατάς, ο οποίος μαρτυρά πολλά για την υγεία σου!

Διαβάστε επίσης:

Όσοι περπατούν αργά βρίσκονται σε κίνδυνο λένε οι έρευνες!