5 βραδινές συνήθειες που σε παχαίνουν!

LIKE US ON FACEBOOK

Προσπαθείς να αδυνατίσεις και πάλι κάνεις κάτι λάθος. Όλη τη μέρα προσέχεις, δεν τρως πολύ κι έρχεται το βράδυ που όλη η διατροφή σου χαλάει με αυτές τις βραδινές συνήθειες που παχαίνουν. 

Μπορεί να λες “σιγά μωρέ αφού έκανα σωστή διατροφή όλη μέρα, τι θα πάει στραβά το βράδυ;”. Κι όμως, το βράδυ πέφτεις πιο εύκολα σε παγίδες και ξέρεις γιατί; Γιατί έχεις τελειώσει με όλες τις υποχρεώσεις σου κι είναι η στιγμή που χαλαρώνεις. Αυτή, λοιπόν, την ώρα θα κάνεις 5 πράγματα που θα σε παχύνουν, χωρίς καν να το καταλάβεις. Και το επόμενο πρωί θα ξυπνήσεις με φουσκωμένη την κοιλιά και θα αναρωτιέσαι το γιατί.

Να που το βράδυ σου ήταν ένοχο κι έκανες κάτι που σε γέμισε θερμίδες ή επιβράδυνε τον μεταβολισμό σου. Και φυσικά δεν μιλάμε μόνο για το ότι μπορεί να έφαγες τηγανιτά ή junk food κι άλλα ανθυγιεινά φαγητά, αλλά και για άλλες συνήθειες που φαίνονται φιλικές, αλλά δεν είναι και τόσο.

Ποιες είναι αυτές οι βραδινές συνήθειες που παχαίνουν;

Το βραδινό σου είναι το κύριο γεύμα σου

Όλη μέρα μένεις νηστική ή τρως ελάχιστα γιατί τρέχεις με τη δουλειά και τις υποχρεώσεις, γυρνάς στο σπίτι και καταβροχθίζεις το ψυγείο από την πείνα σου. Λογικό και λάθος ταυτόχρονα. Και φυσικά αυτό που πρέπει να αλλάξεις είναι η διατροφή που κάνεις μέσα στην υπόλοιπη μέρα. Αν τρέφεσαι σωστά και με θρεπτικά στοιχεία, τότε δε θα πεινάς το βράδυ και συνεπώς θα τρως πολύ λιγότερο.

βραδινές συνήθειες που παχαίνουν

bearfotos / Freepik

Τρως λίγο πριν κοιμηθείς

Ξέρεις ότι θα σου το λέγαμε έτσι; Μα φυσικά και αν τρως κι έπειτα πέφτεις κατευθείαν για ύπνο μόνο καλό δεν είναι για το βάρος σου, αφού εμποδίζεις την διαδικασία της πέψης. Το τελευταίο γεύμα σου πρέπει να είναι τουλάχιστον 2 ώρες πριν τον ύπνο. Μην το ξεχνάς και φυσικά μην σηκώνεσαι το βράδυ και διακόπτεις τον ύπνο σου για να τσιμπολογήσεις.

Πόσο κακό είναι το να τρως πριν πας για ύπνο;

Δεν κοιμάσαι αρκετά

Η έλλειψη ύπνου είναι ανάμεσα σ’ αυτές τις βραδινές συνήθειες που παχαίνουν και που εμποδίζουν τον μεταβολισμό σου. Και φυσικά όσο περισσότερο μένεις ξύπνια, τόσο πιο πιθανό είναι να φας περισσότερο και την επόμενη μέρα να νιώθεις κούραση, αϋπνία και μόνο όρεξη για γυμναστική να μην έχεις.

βραδινές συνήθειες που παχαίνουν

Stocksy/Suzanne Clements

Πίνεις καφέ η αλκοόλ

Καφές και αλκοόλ το βράδυ; Περιττές θερμίδες. Ένα ζεστό γάλα που θα σε χαλαρώσει πριν τον ύπνο είναι σίγουρα καλύτερο. Βέβαια, αν μπορείς να αποφύγεις τα πολλά υγρά το βράδυ θα ‘ναι ακόμα καλύτερα, καθώς δημιουργούν κατακράτηση υγρών πολλές φορές. Επιπλέον, ο καφές και τα ποτά με καφεΐνη μπορεί να δυσκολέψουν και να διακόψουν τον ύπνο σου.

Κάθεσαι στο κινητό ή τον υπολογιστή μέχρι να κοιμηθείς

Κάθε στο κινητό, το tablet ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή μέχρι να πας για ύπνο; Λάθος! Το φως που εκπέμπουν αυτές οι ηλεκτρονικές συσκευές επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου σου, και συνεπώς και τον μεταβολισμό σου.

Διάβασε ακόμα:

Αυτή είναι η ιδανική ώρα για να φας βραδινό και να μην παχύνεις!

Photo: Unsplash/Pablo Merchán Montes

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved