Πέντε πράγματα που πρέπει να κάνεις σε κάθε γεύμα για να χάσεις βάρος!

LIKE US ON FACEBOOK

Η απώλεια βάρους χωρίς δίαιτα και χωρίς γυμναστική μοιάζει σαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας… όμως δεν είναι. Η αλήθεια είναι πως αν είσαι λιγάκι πιο προσεκτικός, τότε μπορούν να γίνουν θαύματα. Τι πρέπει να κάνεις πριν από κάθε γεύμα αλλά και μετά;

Και ποιος δεν αγαπά το φαγητό; Οι περισσότεροι από εμάς το λατρεύουμε και είναι δύσκολο να του αντισταθούμε. Ωστόσο, υπάρχουν πράγματα που μπορείς να κάνεις σε κάθε γεύμα ώστε να χάσεις θερμίδες ή να μην πάρεις περισσότερες. Και πραγματικά είναι απλό.

Τι πρέπει να κάνεις πριν από κάθε γεύμα αλλά και κατά τη διάρκειά του;

Νερό, νερό, νερό

Το νερό ενισχύει φυσικά τον μεταβολισμό σου και λειτουργεί τόσο καλά που αρκεί να πιεις μεγάλα ποτήρια με νερό 4 φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας για να αποφύγεις 100 extra θερμίδες.

Κι ακόμη καλύτερο είναι το κρύο νερό, το οποίο βοηθά ακόμη περισσότερο τον μεταβολισμό σου: Καθώς πίνεις νερό το σώμα σου πρέπει να εργαστεί λίγο πιο σκληρά για να φέρει το υγρό στη θερμοκρασία του σώματος.

πριν από κάθε γεύμα

Αλλά έχει σημασία και πότε πίνεις το νερό καθώς «γεμίζει» το στομάχι σου. Έτσι, εκμεταλλεύσου το και πιες δύο ποτήρια κρύο νερό πριν από κάθε γεύμα.

Έξυπνα ορεκτικά

Οι πρώτες μπουκιές έχουν σημασία όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος γιατί αν είναι οι σωστές μπορούν να αφαιρέσουν αποτελεσματικά 100 θερμίδες από τη διατροφή.

Μάλιστα, σύμφωνα με μια μελέτη, οι επιστήμονες έδωσαν στους ανθρώπους ένα πιάτο με μακαρόνια που περιείχε 900 θερμίδες. Ορισμένοι είχαν ως ορεκτικό μια σαλάτα πλούσια σε λαχανικά (καρότα, μαρούλι, αγγούρια κλπ) και η δεύτερη ομάδα δεν είχε κάποιο ορεκτικό. Όσοι έφαγαν και σαλάτα κατανάλωσαν περίπου 200 θερμίδες απ’τα ζυμαρικά!

Παρόμοια, όσοι έφαγαν ένα μήλο πριν από ένα γεύμα με ζυμαρικά, κατανάλωσαν 300 θερμίδες λιγότερο.

Αν, λοιπόν, πριν από κάθε γεύμα φας ένα μήλο ή μια σαλάτα χωρίς βαρύ dressing, τότε σίγουρα θα καταναλώσεις λιγότερες θερμίδες.

Αυτός είναι ο παράγοντας που επηρεάζει την απώλεια βάρους και δεν το έχεις φανταστεί!

Το ξύδι είναι φίλος σου

Το ξύδι και ειδικά το μηλόξυδο βοηθά στην απώλεια βάρους και στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Το ξύδι έχει χρησιμοποιηθεί ιατρικά από την αρχαιότητα και πριν από την εμφάνιση των φαρμάκων χρησιμοποιήθηκε ως «φάρμακο» για τον διαβήτη.

πριν από κάθε γεύμα

Για την απώλεια βάρους είναι σημαντικό καθώς τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα είναι αυτά που σε ωθούν στο να εγκαταλείψεις τις υγιεινές σου συνήθειες και να φας ένα donut με σοκολάτα στις 12 η ώρα το βράδυ. Έτσι, βάλε το ξύδι στα αγαπημένα σου πιάτα, όπως σε μια σαλάτα ενώ εναλλακτικά μπορείς να δοκιμάσεις το μπαλσάμικο, το λευκό κρασί, το μηλόξυδο. Δύο κουταλιές με κάθε γεύμα!

Κάνε focus στο φαγητό

Τι εννοούμε με αυτό; Όταν τρώμε όχι απλώς δεν μιλάμε, αλλά δεν ασχολούμαστε με το κινητό μας, ούτε βλέπουμε τηλεόραση. Κι αυτό γιατί όταν αποσπάται η προσοχή σου τρως περισσότερο, σύμφωνα με έρευνες.

Συγκεκριμένα, μια μελέτη βρήκε ότι άνδρες και γυναίκες που έτρωγαν βλέποντας τηλεόραση, κατά μέσο όσο, κατανάλωσαν ένα extra κομμάτι πίτσα!

Πάρε τον χρόνο σου

Ναι, όλοι είναι busy και τρέχουν και δεν φτάνουν, αλλά προσπάθησε να έχεις τουλάχιστον 20 λεπτά για κάθε γεύμα γιατί έτσι θα καταναλώσεις λιγότερες θερμίδες.

πριν από κάθε γεύμα

Όταν έχεις 20 λεπτά για να φας κάθε σου γεύμα, τότε στέλνεις μηνύματα στον εγκέφαλο και το σώμα ότι νιώθεις γεμάτη και σταματάς. Ενώ όσο πιο γρήγορα τρως τόσες περισσότερες θερμίδες θα καταναλώσεις.

Κι αυτό το step θέλει εξάσκηση.

Διαβάστε επίσης:

Λίπη και απώλεια βάρους: Τι είναι μύθος και τι αλήθεια;

Photos: Pexels

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved