Δεν έχεις και πολύ συχνά όρεξη για γυμναστική; Βαριέσαι να πας στο γυμναστήριο κι είσαι έτοιμος να παρατήσεις την προσπάθεια να γίνεις fit; Μην το κάνεις! 

Αν δεν έχεις συχνά όρεξη για γυμναστική και θες να τα παρατήσεις μην το κάνεις. Κι αυτό γιατί σου έχουμε τη λύση! Πώς θα γυμνάζεσαι και πάλι με όρεξη, χωρίς να το κάνεις πιεστικά;

Βρες τη γυμναστική που σου ταιριάζει

Είναι πολύ σημαντικό να κάνεις μια σωματική άσκηση που σε ευχαριστεί και που σου ταιριάζει πλήρως. Αν έχεις δοκιμάσει είδη γυμναστικής που βαριέσαι εύκολα, τότε μάλλον δεν είναι τα ιδανικά για σένα. Πρέπει να βρεις αυτή τη γυμναστική που θα σε γεμίζει και θα την κάνεις ευχάριστα. Φυσικά και δε θα σε πάρει από κάτω, θα βρεις σίγουρα αυτή τη γυμναστική που σου ταιριάζει είτε είναι στο γυμναστήριο είτε είναι χορός, γιόγκα, κολύμβηση ή οτιδήποτε άλλο.

Γυμνάσου με παρέα

Σίγουρα το να γυμνάζεσαι με έναν φίλο σου είναι πολύ πιο ευχάριστο από το να το κάνεις μόνος σου. Η παρέα σου θα σου δώσει ένα ακόμα κίνητρο για να γυμναστείς και να μην βαλτώσεις στον καναπέ σου.

Βάλε ένα στόχο

Θέσε έναν στόχο είτε μακροπρόθεσμο είτε βραχυπρόθεσμο που θα σε βοηθήσει να κινητοποιηθείς στην προσπάθεια γυμναστικής. Για παράδειγμα, μπορείς να πεις ότι μέχρι το Πάσχα ή τα γενέθλιά σου θα χάσεις έναν συγκεκριμένο αριθμό κιλών. Αυτό θα σε βοηθήσει να θυμάσαι ότι έχεις έναν συγκεκριμένο λόγο που γυμνάζεσαι.

όρεξη για γυμναστική

Pexels/Tirachard Kumtanom

Πάρε ενέργεια από τα γεύματά σου

Αν δεν τρέφεσαι καλά και δεν τρως ισορροπημένα γεύματα δε θα είναι γεμάτες όρεξη και ενέργεια οι μπαταρίες σου. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να τρέφεσαι σωστά, να τρως καλό πρωινό, φρούτα, λαχανικά και να ακολουθείς μια σωστή διατροφή. Έτσι, οι αποθήκες ενέργειάς σου θα γεμίσουν κι εσύ θα έχεις φυσικά περισσότερη όρεξη για γυμναστική.

Επιβράβευσε τον εαυτό σου

Αν γυμνάζεσαι συχνά και νιώθεις ότι έχεις αρχίσει και βαριέσαι, επιβράβευσε τον εαυτό σου με σκοπό να συνεχίσεις να κάνεις σωματική άσκηση. Για παράδειγμα, φάε αυτό το γλυκό που τόσο καιρό θες να φας, χωρίς βέβαια να το παρακάνεις. Απλά έτσι θα δώσεις μια ανταμοιβή στον εαυτό σου για τον κόπο που κάνει τόσο καιρό. Για τον καθένα η επιβράβευση είναι διαφορετική, όμως το σημαντικό είναι να μην ξεφεύγει από τα όρια της διατροφής σου και να μην σε βγάζει από τον στόχο σου!

Τι άλλο μπορείς να κάνεις;

Τι μπορείς να κάνεις όταν βαριέσαι τη γυμναστική;

Photo: unsplash/Christopher Campbell