Πεντάλεπτη προπόνηση για ενδυνάμωση κορμού

LIKE US ON FACEBOOK

Πεντάλεπτη προπόνηση για ενδυνάμωση κορμού που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι σου οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Ποιες είναι οι ασκήσεις που περιλαμβάνει;

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι λεγόμενες ασκήσεις πυρήνα είναι ίσως απ’ τις πιο απαιτητικές που υπάρχουν, γι’ αυτό και οι περισσότεροι κάνουμε ότι περνάει απ’ το χέρι μας για να τις αποφύγουμε.

Ο πυρήνας μας αποτελείται απ’ το διάφραγμα, τους κοιλιακούς μύες και το πυελικό έδαφος. Είναι το σημαντικότερο μέρος του σώματος μας που έχει να κάνει με την κίνηση και με άλλα λόγια είναι αυτό που «ελέγχει» ό,τι κι εάν κάνεις.

Κι εάν είσαι ένας απ’ αυτούς που αφήνει πάντα τις ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού για το τέλος κάθε προπόνησης ή για μόνο όταν έχει διάθεση, αυτή η πεντάλεπτη προπόνηση με εύκολες ασκήσεις θα σε σώσει!

Μπορείς να τη κάνεις οπουδήποτε και οποτεδήποτε, αλλά ειδικότερα όταν νιώθεις ότι χρειάζεσαι μια προπόνηση που θα σε γυμνάσει στο λεπτό.

Η πεντάλεπτη προπόνηση για την ενδυνάμωση του πυρήνα:

  • 1 λεπτό σανίδα
  • 1 λεπτό πλάγια σανίδα (30 δευτερόλεπτα η κάθε πλευρά)
  • 1 λεπτό boat pose
  • 1 λεπτό κοιλιακούς
  • 1 λεπτό dead bug

Η συγκεκριμένη προπόνηση αποτελείται από 5 ασκήσεις στο σύνολο, καθεμία απ’ τις οποίες καλείσαι να κάνεις για 60 δευτερόλεπτα, με καμία παύση ενδιάμεσα. Παρόλα αυτά, εάν χρειάζεται να ξεκουράζεσαι απ’ την μία άσκηση στην άλλη, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα, απλά η προπόνηση θα διαρκέσει λίγα λεπτά παραπάνω.

Διάβασε ακόμη:

Τα οφέλη του Pilates δεν αφορούν μόνο την ενδυνάμωση του πυρήνα!

Photo: Unsplash/Form

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved