Αποφασίζεις να αθληθείς, αλλά αποφασίζεις να το κάνεις πολύ σοβαρά. Πρωινό τρέξιμο, πριν τη δουλειά, γιατί θες να χάσεις κάποια περιττά κιλά ή να ξεκινάς δυναμικά τη μέρα σου. Τι πρέπει να κάνεις πριν αποφασίσεις να πας για τρέξιμο; Μάθε τα μυστικά για το πρωινό τρέξιμο.

Όσα πρέπει να κάνεις και τα μυστικά για το πρωινό τρέξιμο

Αν είσαι του ύπνου, προετοιμάσου για… βάσανα

Το να ξυπνάς το πρωί για να πας στη δουλειά είναι σκέτο μαρτύριο. Αλλά φαντάσου να πρέπει να ξυπνήσεις ακόμα νωρίτερα για να πας για τρέξιμο. Όσο υγιές και αν ακούγεται το να ξυπνάς και να τρέχεις τόσο πρωί, η δυσκολία είναι τεράστια και απαιτείται εξαιρετική πειθαρχία. Αν ξεκινήσεις το τρέξιμο λίγο αργότερα από την υπολογισμένη ώρα κινδυνεύεις είτε να κάνεις σύντομη και κακή προπόνηση προκειμένου να μην αργήσεις στην δουλειά είτε να… αργήσεις στη δουλειά.

μυστικά για το πρωινό τρέξιμο
sporlab/ Unsplash

Μην κοιμάσαι φαγωμένος

Το να πέφτεις για ύπνο ενώ έχεις μόλις φάει είναι μια κακή συνήθεια έτσι κι αλλιώς. Όμως αν έχεις στο μυαλό σου να ξεκινήσεις να τρέχεις το πρωί τώρα έχεις έναν επιπλέον λόγο να την κόψεις. Το να σηκώνεσαι για πρωινό τρέξιμο ενώ έχεις κοιμηθεί φαγωμένος δεν είναι και το καλύτερο που μπορείς να κάνεις. Να προσέχεις να κοιμάσαι τουλάχιστον τρεις ώρες αφού έχεις φάει το τελευταίο γεύμα της ημέρας. Αν δεν τηρείς αυτό τον πολύ βασικό κανόνα θα πρέπει να κάνεις πολύ έντονη προθέρμανση πριν ξεκινήσεις να τρέχεις ώστε να «λυθεί» το σώμα σου.

Μήπως ο τρόπος που τρέχεις είναι… λάθος;

Υπομονή γιατί η αρχή δεν θα είναι εύκολη

Αν έχεις βάλει στόχο να εντάξεις στο ημερήσιο πρόγραμμά σου το πρωινό τρέξιμο είναι δεδομένο πως θα χρειαστεί να έχεις αρκετή υπομονή. Οι πρώτες μέρες που θα το εφαρμόσεις θα είναι αρκετά δύσκολες μιας και οι ώρες στις οποίες θα κληθείς να ενεργήσεις είναι αρκετά δύσκολες. Μην το βάλεις κάτω. Είναι δεδομένο πως θα περάσεις μια δύσκολη περίοδο προσαρμογής αλλά μετά από λίγο καιρό θα σου είναι πολύ εύκολο.

μυστικά για το πρωινό τρέξιμο
unsplash/Morgan Sarkissian

Πες «όχι» στο ξενύχτι

Το πρωινό τρέξιμο δεν είναι απλά μια διαδικασία που εντάσσεται στο ημερήσιο πρόγραμμά σου. Αντίθετα, πρέπει να υπάρξει μια συνολική αναπροσαρμογή στις καθημερινές συνήθειές σου. Κομμάτι αυτής της αναπροσαρμογής είναι και το πότε κοιμάσαι το προηγούμενο βράδυ. Οποιαδήποτε ώρα και αν είχες συνηθίσει να κοιμάσαι θα πρέπει να την ξεχάσεις και να διαμορφώσεις τους ρυθμούς σου με τέτοιο τρόπο ώστε να μην έχεις πρόβλημα με την νέα ώρα που θα ξυπνάς. Άλλωστε, είναι δεδομένο πως αρχικά δεν θα μπορείς να την συνηθίσεις, μην επιβαρύνεις την συνθήκη και με ξενύχτι.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News