Η διατροφή για τη γυμναστική με βάρη, έχει μεγαλύτερη σημασία από ότι νομίζεις. Είναι σημαντικό να προσέχεις τι τρως πριν αλλά και μετά την άσκηση. 

Η διατροφή μπορεί να βελτιώσει κάθε άσκηση που κάνεις. Βέβαια, και ο κόσμος της διατροφής ορισμένες φορές είναι διφορούμενος. Τη μια μέρα η συμβουλή είναι να καταναλώσεις μια διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και την άλλη να καταναλώσεις ένα ρόφημα με σέλινο για να είσαι υγιής. Ναι, ο καθένας λέει ό,τι θέλει αλλά είναι σημαντικό να παίρνεις τη γνώμη ενός ειδικού.

Ποια πρέπει να είναι η διατροφή για τη γυμναστική με βάρη;

Πώς πρέπει να τρως όταν κάνεις μια τέτοια άσκηση

Σύμφωνα με την Emma Obayuvana, Strong Women ambassador, το πιο σημαντικό είναι να έχεις αρκετά “καύσιμα” για την άσκηση. Για τους περισσότερους ανθρώπους μια σαλάτα πριν τη γυμναστική δεν είναι αρκετή.

Θα πρέπει να καταναλώσεις κάτι πριν και μετά την προπόνηση, ώστε να είσαι σε θέση να έχεις μια αποτελεσματική άσκηση και αποκατάσταση. ”

Απ΄την άλλη, η Caroline Bragg, επίσης ambassador του Strong Women, ανέφερε πως αν απλά θέλεις να είσαι fit και γυμνάζεσαι μερικές φορές την εβδομάδα, τότε ίσως είσαι εντάξει με αυτά που καταναλώνεις. Αλλά είναι πολύ σημαντικό να προσέχεις πραγματικά τη διατροφή σου εάν έχεις συγκεκριμένους στόχους. Μια γενική συμβουλή είναι να προσπαθούμε να τρώμε μέσα σε μια ώρα από την ολοκλήρωση της άσκησης.

διατροφή για τη γυμναστική με βάρη

Πρέπει να τρως περισσότερο αν κάνεις γυμναστική με βάρη;

Σύμφωνα πάλι με τους ειδικούς, πολλοί άνθρωποι σκέφτονται ότι αν πηγαίνουν στο γυμναστήριο θα καταστρέψουν την πρόοδό τους αν τρώνε πολύ. Εάν προσπαθείς να οικοδομήσεις μυϊκή μάζα θα πρέπει να καταναλώνεις αρκετές θερμίδες.

Όταν κάνεις γυμναστική με βάρη, τότε το σώμα σου χρειάζεται περισσότερο “καύσιμο”. Πρέπει να τρως αρκετά για την αποκατάσταση των μυών και ορισμένοι άνθρωποι θα πρέπει πραγματικά να αυξήσουν την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνουν.

διατροφή για τη γυμναστική με βάρη

Τι πρέπει να καταναλώνεις;

Οι ειδικοί προτείνουν πρωτεΐνες καλής ποιότητας, είτε κρέας είτε μη ζωικές πρωτεΐνες, όπως φασόλια ή tofu, ορισμένους υδατάνθρακες, όπως το κουσκούς ή το ρύζι και μερικά λαχανικά, όπως το μπρόκολο. Αυτά αποτελούν τη βάση ενός πραγματικά καλού γεύματος οικοδόμησης μυών.

Με λίγα λόγια, η αύξηση της πρόσληψης πρωτεϊνών και η εξασφάλιση ότι καταναλώνεις αρκετούς πολύπλοκους υδατάνθρακες είναι απαραίτητα.

Διαβάστε επίσης:

Έτσι θα καταλάβεις αν τα βάρη στο γυμναστήριο είναι πολλά για σένα!

Photo: unsplash/Louis Hansel