Είμαστε σίγουροι ότι αυτό το φαινόμενο δεν είναι καθόλου σπάνιο και ότι οι περισσότεροι όταν τελειώνουμε ένα γεύμα, για κάποιο περίεργο λόγο δεν νιώθουμε ποτέ χορτάτοι, αλλά εξακολουθούμε να πεινάμε.

Είναι ενοχλητικό, είναι extra θερμίδες κι αυτή η συνήθεια υποδηλώνει ότι μάλλον κάτι κάνουμε λάθος. Οι ειδικοί έχουν, όμως, την απάντηση και σου εξηγούν όλα όσα λείπουν ενδεχομένως από τη διατροφή σου και σε κάνουν να πεινάς συνέχεια.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη διαιτολόγο Katherine Brooking, MS, RD, ιδρύτρια του blog Appetite For Health, αν νιώθεις ότι πεινάς συνέχεια ενώ μόλις έχεις φάει, το πιθανότερο είναι ότι από τη διατροφή σου λείπουν οι πρωτεΐνες και οι φυτικές ίνες.

Σύμφωνα με την ίδια, τόσο οι πρωτεΐνες όσο και οι φυτικές ίνες είναι σημαντικές για τη διατροφή μας, καθώς μας χαρίζουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα αυτό το αίσθημα πληρότητας μετά από ένα γεύμα.

Η διαιτολόγος μάλιστα συνιστά να επιλέγουμε για το πρωινό μας, τα αυγά και τη βρώμη, καθώς και τα δύο αυτά τρόφιμα μπορούν να ικανοποιήσουν την πείνα μας για μεγαλύτερο διάστημα.

Παράλληλα, όσοι θεωρούν ότι αυτά τα δύο δεν λείπουν από τη διατροφή τους, τότε αυτό το αίσθημα της πείνας μπορεί να σχετίζεται με τη ζάχαρη. Όχι μη χαίρεσαι, δεν είναι ότι έχεις έλλειψη, αλλά μάλλον καταναλώνεις περισσότερη ζάχαρη απ’ όση χρειάζεσαι.

Επεξεργασμένα τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη, μπορεί αρχικά να ικανοποιούν την όρεξη σου, στη συνέχεια όμως μειώνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και συνεπώς την ενέργεια, με αποτέλεσμα να σε κάνουν να πεινάς πιο γρήγορα.

Αντιθέτως με αυτά, το σώμα χρειάζεται τρόφιμα που μπορούν πραγματικά να του χαρίσουν ενέργεια, όπως τα ψάρια, οι γλυκοπατάτες, το καστανό ρύζι, το χούμους, τα φρέσκα φρούτα, τα λαχανικά κ.λπ.

Τέλος, σύμφωνα με τον Dr. Dean, εάν νιώθεις συνέχεια πεινασμένη, τότε μπορεί να έχεις έλλειψη μαγνησίου, καθώς το μαγνήσιο είναι απαραίτητο για την πέψη και την απορρόφηση πρωτεϊνών, λιπών και υδατανθράκων, ενώ διευκολύνει και την παραμονή της ενέργειας στα κύτταρά μας.

Σε αυτή την περίπτωση, μπορεί να χρειάζεσαι κάποιο συμπλήρωμα ή να εντάξεις στη διατροφή σου, τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο, όπως η μαύρη σοκολάτα, τα όσπρια, τα καρύδια, οι μπανάνες και τα δημητριακά ολικής αλέσεως.

Διάβασε ακόμη:

Τα συμπτώματα που μαρτυρούν ότι έχεις έλλειψη μαγνησίου!

Photo: pexels/picjumbo.com