Πολλές φορές ακόμη κι να λιώνεις στο γυμναστήριο, ακόμη κι αν “χτυπιέσαι” δεν χάνεις τις θερμίδες που θέλεις. Υπάρχουν, όμως, μερικοί τρόποι για να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

Γυμνάζεσαι γιατί κάνει καλό στην υγεία και στην ψυχολογία σου. Κακά τα ψέματα, όμως, όταν δεν βλέπεις αποτέλεσμα απογοητεύεσαι. Μην αγχώνεσαι γιατί αυτοί είναι οι τρόποι για να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

Η κατάσταση μετά την άσκηση παίζει ρόλο!

Θα κάψεις περισσότερες θερμίδες με ασκήσεις χαμηλής έντασης δεδομένου ότι το λίπος έχει περισσότερες θερμίδες ανά γραμμάριο από έναν υδατάνθρακα, αλλά όταν πρόκειται για την μεγαλύτερη ποσότητα που μπορείς να κάψεις, τότε μιλάμε για προσαρμογές και αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα τις επόμενες 24 ώρες!

Όταν κάνεις έντονη άσκηση, το σώμα προσπαθεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις για να δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι. Όταν , λοιπόν, ικανοποιεί αυτές τις απαιτήσεις και τις εκπληρώνει αμέσως, τότε υποφέρεις από έλλειψη οξυγόνου. Καθώς ολοκληρώνεις την άσκηση ο καρδιακός ρυθμός και η αναπνοή επανέρχονται στην κανονική κατάσταση, αναπληρώνεις το οξυγόνο και αυτό αυξάνει τον μεταβολισμό για τις επόμενες 24 ώρες!

Η ώρα που κάνεις γυμναστική έχει σημασία

Η ώρα που επιλέγεις να κάνεις τη γυμναστική σου επηρεάζει τις θερμίδες που μπορείς να κάψεις. Συνήθως το πρωί, αν είσαι νηστικός μπορείς να κάνεις αερόβια άσκηση κι έτσι θα χάσεις περισσότερο λίπος. Αυτό συμβαίνει επειδή όταν είσαι νηστικός, τα αποθέματα γλυκογόνου εξαντλούνται και αναγκάζεις το σώμα σου να χρησιμοποιήσει το λίπος ως πηγή ενέργειας.

Η έντασή σου μετράει

Αντί να επικεντρώνεσαι στο πόσες θερμίδες θα κάψεις, καλύτερα να να επικεντρωθείς στο πόσες θερμίδες καις σε μια ολόκληρη μέρα.
Όλες οι κινήσεις, όπως το να πας στο μπάνιο και να κάνεις ντους μαζί με τη θερμική επίδραση του φαγητού (κι όμως καις θερμίδες όταν χωνεύεις το φαγητό σου), μαζί με τη γυμναστική, ισούται με το συνολικό αριθμό θερμίδων που καις.

Όταν ξοδεύεις ενέργεια για τη γυμναστική έχει σημασία αλλά είναι μόνο ένα μικρό κομμάτι αυτής της εξίσωσης.

Το ποσοστό  λίπους παίζει ρόλο

Αν έχεις περισσότερο λίπος δεν σημαίνει πως μπορείς να κάψεις και περισσότερες θερμίδες. Σκέψου ότι αν δύο γυναίκες έχουν το ίδιο ύψος και βάρος, κάνουν τις ίδιες ασκήσεις και έχουν την ίδια ανταπόκριση καρδιακού ρυθμού, το άτομο που έχει το χαμηλότερο ποσοστό λίπους και υψηλότερο ποσοστό μυϊκής μάζας θα κάψει περισσότερες θερμίδες. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο μυϊκός ιστός είναι μεταβολικά ενεργό.
Δεν μπορείς να καις λίπος στο λίπος, λένε οι ειδικοί.

Διαβάστε επίσης:

Λάθη που κάνεις στο διάδρομο και ο τρόπος να τα διορθώσεις!