Όλοι οι γυμναστές συμφωνούν πως αυτή είναι η καλύτερη άσκηση!

LIKE US ON FACEBOOK

Υπάρχουν πολλές κινήσεις που οι γυμναστές πάντα επικαλούνται για μια αποτελεσματική προπόνηση. Με βάρη ή χωρίς, υπάρχουν μερικές ασκήσεις που όλοι οι γυμναστές θεωρούν καλές και αποτελεσματικές. Ποια είναι η καλύτερη άσκηση γυμναστικής;

Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει μια και μοναδική άσκηση που όλοι συμφωνούν πως είναι η καλύτερη. Ποια είναι η καλύτερη άσκηση γυμναστικής; Η «ταπεινή» σανίδα! Γιατί; Γιατί είναι από τις πιο δύσκολες!

Η σανίδα είναι δύσκολη για όλους, τους κάνει να νιώθουν άβολα… και όπως λέει η γυμνάστρια Pilates, Ania London, πρέπει να νιώθουμε άβολα για να είμαστε άνετοι! Σε αυτήν την άσκηση, η χρήση της αναπνοής είναι πολύ σημαντική. Το λάθος που κάνουν πολλοί άνθρωποι είναι ότι κρατούν την αναπνοή τους κατά τη διάρκεια της σανίδας. Και τι προτείνει η ίδια; Εκεί που δεν αντέχεις και είσαι έτοιμος να τα παρατήσεις, σκέψου ότι δεν πρόκειται να πεθάνεις αν κρατήσεις για λίγο ακόμη.

Ξεκίνα με μια απλή σανίδα, έχοντας τα γόνατα κάτω και εστίασε στη σύνδεση της αναπνοής και την κοιλιακή χώρα. Και μην ακούς τον εγκέφαλό σου που σου λέει «θα πεθάνεις, θα λιποθυμήσεις»! Γιατί απλά δεν πρόκειται να συμβεί.

καλύτερη άσκηση γυμναστικής

Η σανίδα θα σε βοηθήσει σημαντικά σε άλλες δύσκολες ασκήσεις και θα σε μάθει να μην τα παρατάς. Ναι, με μια τόσο απλή και ταπεινή άσκηση, μπορείς να θυμάσαι πόση δύναμη έχεις και να συνεχίζεις.

Τρεις λόγοι που πρέπει να βάλεις τη σανίδα στη ζωή σου ASAP

Συντονίζεις το σώμα σου

Πρέπει να συντονίσεις το μυαλό και το σώμα αν θέλεις να κάνεις τη σανίδα σωστά. Όση ώρα κάνεις σανίδα, παίρνεις ένα μικρό feedback για το σώμα σου και μπορείς να ελέγξεις τις αρθρώσεις και τους μύες, αν είναι σταθεροί, ενεργοποιημένοι ή… «σκουριασμένοι»! Αν νιώθεις ότι η σανίδα είναι ασταθής ή αδύναμη, τότε μπορείς να το ρυθμίσεις. Προσοχή στο πώς τοποθετείς τα χέρια σου.

Δεν φτιάχνεις απλά κοιλιακούς, φτιάχνεις όλο το σώμα

Αν νομίζεις πως η σανίδα είναι μόνο για κοιλιακούς κάνεις λάθος! Η σανίδα ενεργοποιεί όλους τους μύες στο σώμα και εξασφαλίζει την πιο αποτελεσματική προπόνηση. Γυμνάζεις την κοιλιά, τους μύες του βραχίονα και τη σταθερότητα των αρθρώσεων. Είναι μια άσκηση για όλο το σώμα.

καλύτερη άσκηση γυμναστικής

Υπάρχουν πολλές παραλλαγές της

Η σανίδα μπορεί εύκολα να τροποποιηθεί ώστε να μην…την βαριέσαι. Υπάρχει σανίδα για προχωρημένους και αρχάριους. Μπορείς να δοκιμάσεις μια σανίδα με τα γόνατα κάτω, μια σανίδα με τους αγκώνες αν έχεις πρόβλημα με τους καρπούς σου. Μπορείς να κάνεις σανίδα στα πλάγια (μια πιο δύσκολη παραλλαγή)!

Και το καλύτερο; Δεν χρειάζεται να είσαι στο γυμναστήριο για να την κάνεις. Μπορείς να την κάνεις οπουδήποτε βρεις λίγο χώρο!

Διαβάστε επίσης:

Πόσα λεπτά πρέπει να κάνεις σανίδα για να δεις αποτέλεσμα;

Photography / Kathryna Hancock
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved