Έχουμε ακούσει τόσα πολλά για τις διατροφές που πρέπει ν’ ακολουθούμε, τη γυμναστική που πρέπει να κάνουμε, δίαιτες παρά δίαιτες που θα μας κάνουν να έχουμε το τέλειο σώμα, έτοιμο για το Instagram και την παραλία. Και κάπου εδώ ήρθε η ώρα να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά γιατί κάπου το έχουμε χάσει.

Και ποια είμαι εγώ που τα λέω αυτά θα μου πεις και έχεις απόλυτο δίκαιο. Λοιπόν, ήρθε η ώρα να σας συστηθώ! Είμαι η Εύα Λεούση, personal trainer και σύμβουλος διατροφής.

Κι αν με ρωτάς πως ξεκίνησε η ενασχόλησή μου με το αντικείμενο, ιδού η μικρή ιστορία μου.

«Να γίνεις η καλύτερη Εύα που μπορείς» μου είπε κάποτε ο πατέρας μου
όταν ήμουν παιδί. Και άντε τώρα να καταλάβω με το παιδικό μυαλό μου τι
ήθελε να πει ο ποιητής. Από τότε πέρασαν πολλά χρόνια. Μεγάλωσα και
έκανα τις επιλογές μου. Μία από αυτές ήταν και το επάγγελμά μου. Δεν
έτυχε. Πέτυχε. Ήταν αυτό που ήθελα να κάνω. Αγαπούσα τη γυμναστική,
την κίνηση, τη ζωή. Κι αυτή την αγάπη μου ένιωθα την ανάγκη να τη
περάσω και στους άλλους. Να τους βοηθήσω ν’ αγαπήσουν τον εαυτό
τους, να τον προσέξουν, να τον φροντίσουν. Κι εγένετο!

Το σώμα είναι το “σπίτι” της ψυχής

Γιατί υπάρχει η ψυχή αλλά υπάρχει και το σώμα. Και το σώμα είναι το
σπίτι της ψυχής. Όσο να ‘ναι το σπίτι σου το προσέχεις σαν τα μάτια σου.
Είμαι εδώ, λοιπόν, για να σας αποκαλύψω τα μικρά και μεγάλα μυστικά
της διατροφής καθώς και έξυπνα fitness tips.

Γιατί η γυμναστική και η διατροφή δεν είναι μόνο lifestyle boys and girls. Είναι τρόπος ζωής. Μιας καλύτερης ζωής. Ξεκινήστε αύριο λοιπόν!

Μην πετάξετε τα πατατάκια και τις σοκολάτες από το ντουλάπι. Θα χρειαστούν κ αυτά εκείνη την cheat day που θα κάνετε μια φορά την εβδομάδα. Τις υπόλοιπες, όμως, έξι μέρες σας θέλω μάχιμους!

Κάθε πράγμα έχει την αρχή του, γι’ αυτό κι εμείς δεν θα μπορούσαμε παρά να ξεκινήσουμε απ’ το πρωινό! Ναι, ναι αυτό το γεύμα που φλερτάρετε συνεχώς με το να το παραλείπετε όσες φορές κι αν σας πούμε ότι είναι σας είναι απαραίτητο για ένα δυνατό ξεκίνημα!

Αχ αυτό το πρωινό…

Αν δεν είστε morning person, πρέπει να ξεκινήσουμε απ’ το να πάρετε την απόφαση να σηκωθείτε απ’ το κρεβάτι! Αφού ξεπεράσετε αυτό το μεγάλο «εμπόδιο», ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε τη μέρα σας σωστά!

Κάθε πρωί μόλις ξυπνήσετε πιείτε μισό ποτήρι χλιαρό νερό με ένα στυμμένο λεμόνι και λίγο τζίντζερ για να ξεκινήσετε τη μέρα απομακρύνοντας όλες τις τοξίνες. Περιμένετε 20 λεπτά μέχρι να φάτε πρωινό. Κι όταν λέω πρωινό δεν εννοώ καφέ και τσιγάρο φυσικά!

Και πού πάω σ’ αυτή τη ζωή χωρίς τσιγάρο και καφέ;

Πρωινό, όπως σου προανέφερα, δεν εννοώ τον καφέ και το τσιγάρο, αλλά προσωπικά διαφωνώ και με τα δημητριακά γιατί τα περισσότερα περιέχουν πολλή ζάχαρη, ακόμα και τα λεγόμενα light.

Και τελικά τι τρώμε το πρωί;

Μια καλή λύση είναι 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης με μέλι και φυστικοβούτυρο, χωρίς αλάτι και ζάχαρη που μπορείτε να το βρείτε σε καταστήματα βιολογικών προϊόντων ακόμα και σε κάποια super markets. Το ταχίνι ολικής άλεσης είναι επίσης μια καλή ιδέα, αλλά προτιμώ το φυστικοβούτυρο γιατί έχει περισσότερη πρωτεΐνη.

Εξαιρετική πρόταση για πρωινό είναι και τα αυγά. Μπορείτε να φτιάξετε ομελέτα με ελάχιστο ελαιόλαδο, ένα ολόκληρο αυγό και άλλο ένα χωρίς τον κρόκο γιατί ο κρόκος περιέχει πολλά λιπαρά, ενώ όλη η πρωτεΐνη βρίσκεται στο ασπράδι. Μπορείτε να προσθέσετε μανιτάρια, γαλοπούλα και λαχανικά. Το αυγό, επίσης, είναι μια τροφή που προσφέρει κορεσμό στο στομάχι οπότε θ’ αργήσετε να ξαναπεινάσετε.

Μην ξεχάσετε τις βιταμίνες σας!

Προσθέστε στο πρωινό σας κι ένα χυμό πορτοκάλι. Η βιταμίνη C που περιέχει το πορτοκάλι εκτός από την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος έχει και πολλές άλλες ιδιότητες που βοηθούν όσους κάνουν γυμναστική  μυϊκής ενδυνάμωσης, αλλά αυτό θα σας το αναλύσω άλλη φορά.

Και με τη γυμναστική τι γίνεται;

Αν συνηθίζετε να κάνετε πρωινή γυμναστική με βάρη καλό είναι να τρώτε
πρωινό 60-90 λεπτά πριν την προπόνηση.

Αν κάνετε αερόβια άσκηση όπως τρέξιμο γνώμη μου είναι πως πρέπει να την κάνετε νηστικοί πράγμα που βοηθάει στην πιο άμεση καύση λίπους και να τρώτε μετά.

Σίγουρα, όμως, δεν πρέπει να παραλείπετε το πρωινό γεύμα γιατί μπορεί να σας έχουμε ζαλίσει μ’ αυτό αλλά ναι βρε παιδιά! Είναι πράγματι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας! Ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, δίνει ενέργεια, κρατάει τα επίπεδα γλυκόζης σταθερά στο αίμα κ έτσι αποφεύγετε τα τσιμπολογήματα μέχρι το επόμενο γεύμα.

Νομίζω πως έπιασες το νόημα: Δεν παραλείπουμε ποτέ το πρωινό! Αυτό είναι το πρώτο tip! Και μην ξεχνάτε τον στόχο. Δεν θέλουμε να γίνουμε κάποια άλλη-ος. Θέλουμε να γίνουμε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας. Go for it!