Όταν βάζουμε στόχους για τη νέα χρονιά, συνήθως η απώλεια βάρους είναι ανάμεσα σε αυτούς. Αλλά το 2020 σταματάμε να επικεντρωνόμαστε στο νούμερο που δείχνει η ζυγαριά και κάνουμε focus στην υγεία και την ευημερία. Οι υγιεινοί στόχοι για το 2020 που όλοι πρέπει να θέσουμε.

Η απώλεια βάρους και λίπους φυσικά και έχει τα οφέλη της αλλά η υγεία σου δεν είναι μόνο τα κιλά σου, καθώς υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που θα σε οδηγήσουν σε μια ευτυχισμένη και υγιής ζωή.

Το 2020 πρέπει να θέσεις υγιή ορόσημα που θα σε βοηθήσουν να νιώσεις δυνατός και να βρεις την ισορροπία στη ζωή σου, χωρίς να δίνεις τόση σημασία στη ζυγαριά.

Οι υγιεινοί στόχοι για το 2020 που πρέπει όλοι να θέσουμε

Να είσαι δραστήριος αλλά να το διασκεδάζεις

Βρες μια δραστηριότητα που αγαπάς και σου αρέσει! Γιατί αν κάνεις μια δραστηριότητα που αγαπάς, τότε θα κολλήσεις σε αυτήν γιατί θα σε καθοδηγούν οι… ενδορφίνες που απελευθερώνονται.

Μπορεί να είναι πεζοπορία με φίλους, χορός, yoga. Δεν θα επικεντρώνεσαι στις θερμίδες που χάνεις και δεν θα παρατήσεις την δραστηριότητα με την πρώτη ευκαιρία.

υγιεινοί στόχοι για 2020

Αποχή απ’ τα social media

Τα social media μας αποσπούν την προσοχή από το να είμαστε παρόντες και μας τρώνε πολύ χρόνο από την πνευματική και την ψυχική μας υγεία. Τσέκαρε στις ρυθμίσεις του κινητού σου να δεις πόσες ώρες σπαταλάς στο Instagram και σε άλλα social apps και προσπάθησε να είναι λιγότερο από 2 ώρες.

Με μικρά βήματα θα τα καταφέρεις!

Τι σαμποτάρει στη σχέση σου με τη ζυγαριά;

Eat your veggies

Είναι σημαντικό να τρως τα φρούτα και τα λαχανικά αλλά μερικές φορές απλά το… ξεχνάς! Μια διατροφή βασισμένη στα φρούτα και τα λαχανικά έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει την πρόληψη των ασθενειών, προστατεύει από καρδιακές παθήσεις και αυξάνει την πρόσληψη φυτικών ινών.

Δεν χρειάζεται να γίνεις χορτοφάγος… αρκεί να βάλεις περισσότερα λαχανικά στη διατροφή σου.

Μαγείρεψε!

υγιεινοί στόχοι για το 2020

Pixabay

Μαγείρεψε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα γιατί σίγουρα θα είναι πιο υγιεινή επιλογή που μπορείς να κάνεις. Θα χρησιμοποιήσεις υλικά που γνωρίζεις κι έχεις στο σπίτι σου και φυσικά θα ξοδέψεις και λιγότερα χρήματα.

Μπορείς να φωνάξεις έναν φίλο σου ή τον σύντροφό σου για να του μαγειρέψεις και να βαρεθείς!

Τελευταίο στη λίστα σου θα πρέπει να είναι η απώλεια βάρους. Κάνε focus στη γενικά φυσική και ψυχική σου υγεία. Αν αγαπάς το σώμα σου και τον εαυτό σου, τότε θα του φερθείς με τον καλύτερο τρόπο.

Διαβάστε επίσης:

Οι ειδικοί σου λένε να πετάξεις την ζυγαριά εάν θες να χάσεις κιλά!