Οι τροφές που πρέπει να αποφύγεις εάν θέλεις να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά

LIKE US ON FACEBOOK

Όταν οι τροφές που καταναλώνεις σου προκαλούν φούσκωμα, είναι φυσικό επακόλουθο το να μην μπορείς να αποκτήσεις την επίπεδη κοιλιά που ονειρεύεσαι. Πώς μπορείς να αποφύγεις αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση και να αποκτήσεις το σώμα που θέλεις;

Όταν τα τρόφιμα δεν μπορούν να αφομοιωθούν σωστά απ’ το λεπτό έντερο, προκαλείται φούσκωμα, έχεις αυτή τη δυσάρεστη αίσθηση, ενώ το φούσκωμα φαίνεται εννοείται και εξωτερικά στο στομάχι σου.

Όπως εξηγούν οι διατροφολόγοι, η πλειοψηφία της υπερβολικής συσσώρευσης λίπους γύρω απ’ την κοιλιά οφείλται στις διατροφικές μας επιλογές, και σε ορμονικές ανισορροπίες.

Η αλλαγή στη διατροφή μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην προσπάθειά σου να χάσεις το λίπος γύρω απ’ την κοιλιά. Και παρακάτω θα δεις ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις για να δεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς.

επίπεδη κοιλιά

Shutterstock

Οι τροφές που πρέπει να αποφύγεις εάν θέλεις να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά

Υδατάνθρακες

Εάν αντιμετωπίζεις συχνά προβλήματα με φούσκωμα, οι διατροφολόγοι προτείνουν να αποφεύγεις να τρως συχνά ζυμαρικά, ψωμί, πίτσα, κράκερς και δημητριακά, που έχουν ως βάση τους το σιτάρι.

Μπορείς να προτιμήσεις άλλες τροφές από σιτάρι που είναι πιο ελαφριές για τον οργανισμό σου, ειδικά εάν έχεις παρατηρήσει ότι τα ζυμαρικά και το λευκό αλεύρι σε κάνουν να νιώθεις δυσάρεστα μετά την κατανάλωσή τους.

Ξέχνα τα ποτά

Όχι να μην ξαναπιείς ποτέ, αλλά γενικά το αλκοόλ βοηθάει στη συσσώρευση λίπους γύρω απ’ την κοιλιά. Προκαλεί πρήξιμο ενώ αναγκάζει το σώμα να συγκρατεί νερό και τα ποτά που περιέχουν και ανθρακικό κάνουν το φούσκωμα ακόμα χειρότερο.

Εάν θέλεις να απολαμβάνεις ένα ποτό, οι ειδικοί λένε πως οι καλύτερες επιλογές είναι η βότκα και το τζιν και εννοείται να αποφεύγεις την ανάμειξή τους με ανθρακούχα ποτά.

επίπεδη κοιλιά

Λιγότερα γαλακτοκομικά

Τα περισσότερα γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν λακτόζη, την οποία δυσκολεύεται να επεξεργαστεί ο οργανισμός. Εάν θέλεις ν’ αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά, καλό είναι να αποφεύγεις να τρως πολλά τυριά και παγωτά.

Ευτυχώς, είμαστε στο 2020 και υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων χωρίς γαλακτοκομικά που θα βρεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ κι αποτελούν εξαιρετικές εναλλακτικές επιλογές!

Περιόρισε την καφεϊνη

Ενώ πολλοί από εμάς έχουμε συνηθίσει να πίνουμε 1-2 καφέδες κάθε πρωί για να “ξυπνήσουμε”, δεν αντιλαμβανόμαστε ότι μας φουσκώνουν.

Ποτά, όπως ο καφές, μπορεί να διεγείρουν το πεπτικό σύστημα και να προκαλέσουν σπασμούς στο έντερο.

Επίσης, ο μαύρος καφές είναι εξαιρετικά όξινος και μπορεί να ερεθίσει το στομάχι – προκαλώντας πρήξιμο.

Θα μπορούσες να δοκιμάσεις να πίνεις ένα ρόφημα με φυσικά βότανα, εναλλακτικά.

επίπεδη κοιλιά

Τηγανητά

Τα τηγανητά και τα προτηγανισμένα είναι ο χειρότερος εχθρός σου! Όχι μόνο στην προσπάθειά σου να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά, αλλά στην προσπάθειά σου να έχεις μια συνολικά καλή υγεία.

Μόλις σταματήσεις να τρως junk food και τηγανητά, θα καταλάβεις αμέσως τη διαφορά μέσα σου κι έξω σου!

Κι αν δεν ξέρεις τον τρόπο να αρχίσεις να τρως πιο υγιεινά, σου έχουμε μια πρόταση!

Πώς κατάφερα ν’ αρχίσω να τρώω πιο υγιεινά και πώς θα το κάνεις κι εσύ!

Photo: Freepik




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved