Διατροφή και άσκηση έχουν άμεση σχέση όταν γυμνάζεσαι. Ναι μεν πρέπει να γυμνάζεσαι καλά, αλλά πρέπει και τρέφεσαι σωστά για να λειτουργεί σωστά ο οργανισμός, με αποτέλεσμα να κάνεις καύσεις. Ωστόσο υπάρχουν κάποια πράγματα που αφορούν τη διατροφή κυρίως, τα οποία γίνονται λάθος. Εμείς θα στα εξηγήσουμε και πρέπει να δώσεις βάση. Ποιοι είναι διατροφικοί μύθοι όταν γυμνάζεσαι;

Αυτοί είναι οι διατροφικοί μύθοι όταν γυμνάζεσαι

Τα συμπληρώματα είναι απαραίτητα

Υπάρχουν πολλά συμπληρώματα διατροφής που είναι διαθέσιμα στο εμπόριο. Μερικά από αυτά βασίζονται σε ελλιπείς επιστημονικές έρευνες, με αποτέλεσμα ένα διατροφικό συμπλήρωμα να μην αποδεικνύει στο 100% την αξιοπιστία του περί βελτιώσεως της απόδοσης για όσους γυμνάζονται. Αντίθετα υπάρχουν μελέτες που δείχνουν ότι δεν υπάρχει κανένα όφελος. Οι περισσότεροι από τους καλύτερους δρομείς του κόσμου δεν καταναλώνουν συμπληρώματα διατροφής. Μήπως να παραδειγματιστείς από αυτούς;

Όλα τα ισοτονικά ποτά είναι ίδια

Τα ισοτονικά ποτά όλων των εταιριών σε γενικές γραμμές έχουν την ίδια «συνταγή», ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη διαφορά που ίσως να κάνει τελικά και τη διαφορά. Έχει αποδειχθεί ότι ορισμένα ισοτονικά που περιέχουν μικρή ποσότητα πρωτεΐνης, έχουν καλύτερα αποτελέσματα, τόσο στην αντοχή, όσο και στις μυϊκές βλάβες. Το κακό είναι πως σε αρκετούς αθλητές, η κατανάλωση ισοτονικών ποτών προκαλεί στομαχικές διαταραχές, ειδικότερα όταν πίνονται κατά τη διάρκεια της άθλησης. Απέφυγε τα και βρες πιο φυσικές και safe λύσεις. Μια από αυτές είναι το νερό.

Ο καφές βοηθάει στην αφυδάτωση του σώματος

σπιτικές μάσκες κατά της κυτταρίτιδας
Pexels

Μελέτες δείχνουν ότι η καφεΐνη δεν έχει καμία σχέση με την αφυδάτωση του σώματος. Δεν παύει να φτιάχνετε από νερό, το οποίο ενυδατώνει πλήρως το σώμα μας. Στην πραγματικότητα, τα οφέλη της καφεΐνης περιλαμβάνουν τη βοήθεια για αυξημένη αντοχή και απόδοση, γεγονός που αποφέρει την αυξημένη καύση λίπους. Γι’ αυτό, αν θες να πίνεις καφέ πριν την γυμναστική, τουλάχιστον πίνε για το σωστό λόγο.

Θα χάσεις βάρος εάν πηγαίνεις για τρέξιμο.

μυστικά για το πρωινό τρέξιμο
Unsplash

Τεράστιος μύθος! Ξέρουμε ότι πιστεύεις πως το τρέξιμο είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να χάσεις βάρος. Θα συμφωνήσουμε. Εν μέρει, όμως. Για να χάσεις βάρος δεν χρειάζεται να γυρνάς σπίτι ιδρωμένος, μετά την άσκηση. Προϋποθέτει και άλλα πράγματα. Αρχικά πρέπει να προσέχεις τη διατροφή σου, πράγμα που πολλοί δεν κάνουν και εκεί την πατάνε. Τι σημασία έχει, αν βγαίνεις για ώρες έξω στο δρόμο για τρέξιμο και μετά στο σπίτι «κατεβάζεις» ένα ταψί από το φαγητό της μέρας; Πρέπει να δώσεις τεράστια προσοχή σε αυτό γιατί ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος θα είσαι που θα αναρωτιέσαι «αφού τρέχω, γιατί δεν χάνω βάρος;».

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News