Ξέχνα αυτά που ήξερες, μπορείς να τρως υδατάνθρακες και να χάνεις βάρος, αρκεί να γνωρίζεις ποιοι είναι οι καλύτεροι υδατάνθρακες που βοηθούν τη μάχη σου να χάσεις κιλά.

Οι υδατάνθρακες είναι λίγο παρεξηγημένοι… Για τις περισσότερες γυναίκες είναι εχθρός όσον αφορά τη δίαιτά τους, όμως, η αλήθεια είναι πως δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Υπάρχουν ορισμένοι υδατάνθρακες που στην πραγματικότητα μπορούν να βοηθήσουν τον σκοπό σου. Ποιοι είναι, λοιπόν, οι καλύτεροι υδατάνθρακες για να χάσεις βάρος;

Αρακάς

υδατάνθρακες για να χάσεις βάρος

Ένα μισό φλιτζάνι με αρακά παρέχει το 12% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης ψευδαργύρου. Ο αρακάς βοηθάει επίσης στη μείωση της πείνας, αυξάνοντας τα επίπεδα της λεπτίνης, μιας ορμόνης που προειδοποιεί τον εγκέφαλό σου όταν το στομάχι σου έχει γεμίσει.

Ζυμαρικά ολικής άλεσης

υδατάνθρακες για να χάσεις βάρος

Μια βρετανική μελέτη έδειξε ότι μια υψηλότερη πρόσληψη ζυμαρικών ολικής άλεσης συνδέεται με χαμηλότερο ΔΜΣ και λιγότερο κοιλιακό λίπος. Ωστόσο, είναι σημαντικό να διατηρήσουμε τις μερίδες ζυμαρικών μεταξύ 100 και 200 ​​θερμίδων ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι οι πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά υδατάνθρακες αποτελούν μέρος ενός ισορροπημένου γεύματος, αλλά όχι ολόκληρο το γεύμα.

Κολοκυθάκι βελανίδι (Acorn squash)

υδατάνθρακες για να χάσεις βάρος

Το κολοκυθάκι βελανίδι απ’ την οικογένεια της κολοκύθας είναι εκείνο που κερδίζει το πρώτο βραβείο όσον αφορά τις περισσότερες ίνες. Θεωρείται ιδανική τροφή, αλλά φυσικά με μέτρο!

Φασόλια

υδατάνθρακες για να χάσεις βάρος

Όσοι καταναλώνουν φασόλια έχουν 23% χαμηλότερο κίνδυνο αύξησης του λίπους στην περιφέρεια και 22% μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας, σύμφωνα με έρευνα, η οποία δημοσιεύτηκε στο Journal of the American College of Nutrition. Ενώ κάθε είδος φασολιού έχει ελαφρώς διαφορετικές ποσότητες ινών, όλα τα φασόλια αποτελούν καλές επιλογές, καθώς επίσης είναι πολύ καλή πηγή για πρωτεΐνες και σίδηρο.

Κινόα

υδατάνθρακες για να χάσεις βάρος

Αποτελώντας μια εξαίρετη πηγή πρωτεϊνών, η κινόα περιέχει και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα – τα οποία το σώμα σου χρειάζεται για να χτίσει μυς και να κάψει θερμίδες. Τέσσερα γραμμάρια ανά μεσημεριανό γεύμα μπορούν να βοηθήσουν τον σκοπό σου.

Στη στήλη συνταγές του iPop.gr μπορείτε να βρείτε πολλές διαφορετικές συνταγές με τα παραπάνω υλικά!

Διαβάστε ακόμα:

Τελικά οι υδατάνθρακες μας βοηθούν να ζήσουμε περισσότερο;

Photo: Shutterstock