Έχεις διαβάσει εκατοντάδες άρθρα για τα σνακ και τις τροφές που είναι καλό να τρως πριν γυμναστείς. Ξέρεις, όμως, ποιες τροφές θα πρέπει να τρως μετά την προπόνηση;

Στο ψυγείο σου για μετά τη γυμναστική σου θα πρέπει να έχεις μια σειρά από τρόφιμα που θα σε κάνουν να δεις εμφανή αποτελέσματα στο σώμα σου, δημιουργώντας τον ιδανικό συνδυασμό με τις ώρες που «έσταζες» ιδρώτα στο γυμναστήριο. Ποια είναι αυτά και τι προκαλούν στον οργανισμό σου;

Οι καλύτερες τροφές για να τρως μετά την προπόνηση

Αυγό

Το καλύτερο… επιδόρπιο μετά το κυρίως γεύμα της γυμναστικής σου. Είτε βραστά, είτε ποσέ, είτε ακόμη και τηγανιτά περιέχουν πρωτεΐνη, αμινοξέα, ασβέστιο, βιταμίνη D (θες κι άλλα;), άκρως θρεπτικές ουσίες για να ενδυναμώνεις περισσότερο τους μύες σου.

τρως μετά την προπόνηση

myrecipes.com

Σολομός

Το ιδανικότερο γεύμα μετά από μια εξοντωτική προπόνηση στο γυμναστήριο, είναι ο σολομός. Πλούσιος σε ω-3 λιπαρά, τα οποία είναι άκρως θρεπτικά για το σώμα σου και είναι κατάλληλα για να κάψεις θερμίδες από τον οργανισμό σου. Ίσως μια από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης, ο σολομός, εκτός από τον ουρανίσκο σου, θα ικανοποιήσει και τη σωματική σου υγεία, αφού σε προστατεύει τόσο από καρδιακές παθήσεις και άλλες αρρώστιες.

τρως μετά την προπόνηση

Αβοκάντο έχεις στο ψυγείο σου;

Αν όχι, έχεις ακόμα χρόνο να πας στο κοντινό σούπερ της γειτονιάς σου και να προμηθευτείς. Είναι… βάλσαμο μετά από ένα κουραστικό πρόγραμμα γυμναστικής, καθώς περιέχει καλά λιπαρά, τα οποία ενισχύουν τον μεταβολισμό σου, ενώ παράλληλα, μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης.

τρως μετά την προπόνηση

Επίσης, αν νιώθεις κομμάτια από την σκληρή προπόνηση που είχες, τότε το αβοκάντο θα σε αναζωογονήσει, καθώς το πλήθος βιταμινών που περιέχει, θα σε γεμίσουν ενέργεια.

Γάλα

Αν τώρα εκτός από κάποιο φρούτο, σνακ ή γεύμα θέλεις να πιεις και κάτι μετά τη γυμναστική σου; Τότε μην το πολυσκεφτείς! Το γάλα είναι το πιο must ρόφημα που θα σε ξεδιψάσει. Σύμφωνα με έρευνες, αλλά και βάσει των συστατικών που περιέχει, ένα ποτήρι γάλα αποτελεί το καλύτερο… after, καθώς το νερό, η πρωτεΐνη και το ασβέστιο, δημιουργούν τον ιδανικότερο συνδυασμό για το σώμα σου. Αν δε είναι και το άπαχο τότε ακόμη καλύτερα!

Τώρα δε ξέρεις μόνο τι είναι καλό να τρως πριν τις ασκήσεις εκγύμνασης σου, αλλά και τι είναι must για τον οργανισμό σου μετά τον ιδρώτα που θα χύσεις στο γυμναστήριο!

Δες ακόμα:

Αυτή είναι η σωστή γυμναστική και διατροφή για σένα!

Photo: Pexels