Οι cardio ασκήσεις που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε!

LIKE US ON FACEBOOK

Οι cardio ασκήσεις που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε και δεν χρειάζεται να έχεις καμία συνδρομή για το γυμναστήριο. Θέλεις να γυμναστείς στο σπίτι σου, σε κάποιο κοντινό πάρκο ή στον προορισμό που κάνεις τις διακοπές σου; Αυτές οι ασκήσεις θα σε γυμνάσουν μέσα σε μόλις λίγα λεπτά!

Όποιο κι εάν είναι το είδος άσκησης που προτιμάς -είτε είναι Pilates είτε είναι βάρη και έντονη άσκηση- ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να κάψεις θερμίδες είναι να κάνεις cardio. Και το καλό με αυτό το είδος γυμναστικής είναι ότι δεν χρειάζεσαι κάποιον εξοπλισμό και για την ακρίβεια δεν χρειάζεται καν να αφήσεις το σαλόνι του σπιτιού σου.

Στο γυμναστήριο έχουμε συνδέσει τις cardio ασκήσεις με την ώρα που αφιερώνουμε στον διάδρομο, το ελλειπτικό ή και το ποδήλατο, όμως, υπάρχουν κι άλλες ασκήσεις που οι περισσότεροι ήδη ξέρουμε από τότε που προσπαθούσαμε να τις κάνουμε στα σχολικά μας χρόνια.

Jumping jacks

Είναι ίσως η πρώτη άσκηση που σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς τη λέξη cardio και η αλήθεια είναι ξέρεις πόσο αποτελεσματική είναι απ’ τα χρόνια που έκανες jumping jacks στο σχολείο. Ωστόσο, εάν χρειάζεται να στην υπενθυμίσουμε: Στάσου όρθια με τα πόδια ενωμένα και τα χέρια στο πλάι. Κράτησε ευθεία την πλάτη, τους ώμους χαμηλά και το στήθος προς τα έξω. Καλό θα ήταν να έχεις τα γόνατα σου ελαφρώς λυγισμένα και από εκεί να κάνεις ένα μεγάλο άλμα ανοίγοντας παράλληλα τα χέρια και πόδια σε έκταση. Όταν ακουμπήσεις τα πόδια σου στο έδαφος, επανέλαβε την ίδια διαδικασία πολύ γρήγορα.

via GIPHY

Burpees

Ακόμη μια κορυφαία άσκηση με την οποία μπορείς να κάψεις αρκετές θερμίδες μέσα σε μόλις ένα λεπτό. Οι περισσότεροι είτε τα αγαπούν είτε τα μισούν, αλλά κανένας δεν διαφωνεί για το πόσο αποτελεσματικά είναι τα burpees. Για να τα κάνεις σωστά: Πάρε θέση όρθια και στη συνέχεια ακούμπα τα χέρια στο έδαφος μπροστά απ’ τα πόδια σου. Κάνε άλμα με τα πόδια σου προς τα πίσω, έτσι ώστε να βρεθείς σε θέση σανίδας. Μετά κάνε πάλι άλμα και φέρε τα πόδια προς τα χέρια σου. Σήκω όρθια, χτύπα παλαμάκι ψηλά με τα χέρια σου και επανέλαβε.

via GIPHY

Γόνατα ψηλά

Η καλύτερη άσκηση για να ανεβάσεις τους παλμούς της καρδιάς σου. Για να κάνεις αυτή την άσκηση: Πάρε θέση όρθια και προσπάθησε να φέρεις εναλλάξ κάθε γόνατο κοντά στο στήθος σου. Η άσκηση θα πρέπει να γίνεται σε ρυθμούς σπριντ, δηλαδή όσο πιο γρήγορα μπορείς.

via GIPHY

Μπουνιές στον αέρα

Αυτή η cardio άσκηση του μποξ θα γυμνάσει κυρίως τα χέρια σου και είναι ιδανική για όσους θέλουν να εκτονώσουν τα νεύρα τους. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να φανταστείς ότι μπροστά σου έχεις έναν σάκο του μποξ. Στη συνέχεια, να λυγίσεις ελαφρώς τα γόνατα σου, να κάνεις γροθιές τα χέρια σου και να αρχίσεις να ρίχνεις μπουνιές στον αέρα για 20 με 30 δευτερόλεπτα συνεχόμενα!

via GIPHY
Photo: Unsplash/Gesina Kunkel

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved