Εκτός αν μιλάμε για κουτάβια, αβοκάντο ή φωτογραφίες του Brad Pitt, είμαι της άποψης ότι όσο λιγότερα έχεις τόσο περισσότερα είναι, ειδικά όταν πρόκειται για την υγιεινή διατροφή. Και όχι, μην προτρέχεις, δεν εννοώ λιγότερα τρόφιμα, εννοώ λιγότερους περίπλοκους συνδυασμούς τροφίμων. Σήμερα, λοιπόν, θα μάθεις 5 χρυσούς και πολύτιμους κανόνες ώστε να τρως όσο το δυνατόν πιο υγιεινά γίνεται!

Το κεφάλαιο της διατροφής είναι κάτι πολύ μεγάλο και πολυσύνθετο. Σίγουρα ο κάθε οργανισμός είναι ξεχωριστός και λειτουργεί διαφορετικά γι’ αυτό ακριβώς το λόγο θα μπορούσες να σιγουρευτείς και κάποιον ειδικό αν θες να εντάξεις την υγιεινή διατροφή στη ζωή σου. Παρόλα αυτά, εγώ σήμερα θα σε βοηθήσω και θα μοιραστώ μαζί σου ορισμένες συμβουλές και μυστικά προκειμένου να τρέφεσαι όσο το δυνατόν πιο υγιεινά γίνεται!

5 λόγοι που αξίζει να εντάξεις το γκρέιπφρουτ στη διατροφή σου!

“Πώς να τρέφομαι υγιεινά;” 5 μυστικά για να το επιτύχεις:

Επίλεξε τρόφιμα χωρίς συντηρητικά

Προσπάθησε να τρως τρόφιμα με τη λιγότερη ποσότητα συντηρητικών. Το ιδανικότερο είναι να επιλέγεις κάτι που δεν είναι συσκευασμένο. Το καταλαβαίνω πως είμαστε όλοι απασχολημένοι και οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι γρήγοροι, αλλά το καλύτερο φαγητό είναι αυτό που δε βρίσκεται σε κάποια συσκευασία.

Αν αναρωτιέσαι γιατί, σου έχω την απάντηση! Τα συσκευασμένα προϊόντα έχουν υποστεί μεγάλη επεξεργασία και περιέχουν υψηλή ποσότητα συντηρητικών γεγονός που δεν ωφελεί τον ανθρώπινο οργανισμό και ίσως στο μέλλον έχει ως αποτέλεσμα την εμφάνιση προβλημάτων υγειάς. Επίλεξε τρόφιμα φυσικά κι αν δεν μπορείς να καταφέρεις κάτι τέτοιο, τουλάχιστον σάρωσε και μελέτησε προσεκτικά τη λίστα με τα συστατικά.

Πρόσθεσε περισσότερα λαχανικά στη διατροφή σου

Το USDA συνιστά να τρως τουλάχιστον δυόμισι φλιτζάνια λαχανικά και ενάμιση με δύο φλιτζάνια φρούτα κάθε μέρα για να λαμβάνεις φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μέταλλα. Τα γεύματα που περιλαμβάνουν λαχανικά συνδέονται με πληθώρα οφελών για την υγεία, από τη βελτίωση της λειτουργίας της καρδιάς έως τον μειωμένο κίνδυνο θνησιμότητας.

4 πολύ καλοί λόγοι για να συμπεριλάβεις το acai στη διατροφή σου

Το μυστικό είναι να απολαμβάνεις κάθε σου γεύμα!

Το φαγητό πρέπει να είναι απολαυστικό. Θα πρέπει να τρως αυτό που σου αρέσει και θέλεις να φας. Αυτή η συμβουλή ίσως είναι η σημαντικότερη όταν επιλέγεις τα υγιεινά τρόφιμα στα οποία θέλεις να δώσεις προτεραιότητα. Αν θες δηλαδή να φας περισσότερο σταφύλι, επειδή δε σου αρέσει καθόλου το κουνουπίδι, τότε ακολούθησε αυτό που ζητά ο οργανισμός σου χωρίς να τον πιέζεις! Είναι εξίσου σημαντικό να αποφασίσεις και το επιδόρπιο που θες να φας. Όταν θέλεις ένα μπισκότο σοκολάτας, προφανώς και μπορείς να το απολαύσεις, αλλά να θυμάσαι πως όλα πρέπει να γίνονται με μέτρο!

Βρες ένα διατροφικό πλάνο το οποίο μπορείς να ακολουθήσεις

Όσον αφορά την επιλογή ενός προγράμματος διατροφής πρέπει να σκεφτείς πολύ καλά το πλάνο που μπορείς να ακολουθήσεις πιστά. Πρέπει η επιλογή σου να γίνει με βάση το πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει όλες τις τροφές που σου αρέσουν και μπορείς να το ακολουθήσεις ανεξάρτητα από την καθημερινότητά σου και τις υποχρεώσεις σου.

Είναι τελικά υγιεινά τα pop corn;

Βάλε το νερό στη ζωή σου

Το να πίνεις πολύ νερό ίσως είναι και η καλύτερη συμβουλή που θα μπορούσα να σου δώσω ποτέ. Είναι απολύτως απαραίτητο όχι μόνο για την υγεία, την ευεξία και την ομορφιά μας αλλά για την ίδια την επιβίωσή μας. Τα δύο τρίτα του ανθρώπινου σώματος αποτελούνται από νερό. Η επαρκής κατανάλωση νερού είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού, εξίσου σημαντικός, όμως, είναι και ο τρόπος κατανάλωσης. Ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, το βάρος, τη σωματική δραστηριότητα και τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος, οι ανάγκες του οργανισμού σε νερό διαφοροποιούνται. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων (EFSA), η γενική σύσταση για την επαρκή ημερήσια πρόσληψη υγρών, είναι 2 λίτρα για τις ενήλικες γυναίκες και 2,5 λίτρα για τους ενήλικους άνδρες.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News