Κατά καιρούς μπορεί να έχεις διαβάσει και να έχεις ακούσει διάφορες συμβουλές σχετικά με τη διατροφή… Άλλες μπορεί να είναι οι καλύτερες κι άλλες είναι οι χειρότερες διατροφικές συμβουλές. Αυτές τις τελευταίες πρέπει να τις προσέχεις γιατί όχι απλώς δεν έχουν κανένα νόημα, αλλά μπορεί να βλάψουν κάποιους ανθρώπους.

Οι 5 χειρότερες διατροφικές συμβουλές

Η γλουτένη είναι βλαβερή για όλους

Πολλοί άνθρωποι είναι πεπεισμένοι ότι η γλουτένη είναι κακή για το ανθρώπινο σώμα και ότι θα πρέπει να την αποφεύγεις εάν θέλεις να χάσεις βάρος. Όμως, οι διατροφολόγοι διαφωνούν έντονα μ’ αυτό και τονίζουν πως θα πρέπει να αποφεύγεις την γλουτένη μόνο εάν έχεις δυσανεξία ή κάποιο άλλο πρόβλημα υγείας που να την καθιστά απαγορευτική για σένα. Κατά τ’ άλλα, δεν χρειάζεται να κάνεις υπερβολές, αλλά να την καταναλώνεις με μέτρο.

χειρότερες διατροφικές συμβουλές

Μόνο η άσκηση φέρνει αποτέλεσμα

Μέγα λάθος. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι μια ισορροπημένη διατροφή φέρνει πολύ καλύτερα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Το καλύτερο είναι να ακολουθείς μια διατροφή σε συνδυασμό με την άσκηση για να δεις το μέγιστο αποτέλεσμα.

Φάε όσο θες, αρκεί να είναι υγιεινό

Τα καρύδια, το αβοκάντο και το ελαιόλαδο φαίνονται πολύ υγιεινές επιλογές, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως μπορείς να τρως αλόγιστα απ’ αυτές τις τροφές. Φυσικά και θα πάρεις κιλά εάν δεν προσέχεις τις ποσότητες.

χειρότερες διατροφικές συμβουλές

Pexels

Το cheat day ενισχύει τον μεταβολισμό σου

Όχι, μάλιστα αυτές οι πολλές έξτρα θερμίδες τη μια μέρα, θα αποθηκευτούν ως λίπος. Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσεις τον μεταβολισμό σου και να χάσεις λίπος, είναι να μην φας μια ολόκληρη πίτσα την Κυριακή, αλλά μερικούς υδατάνθρακες κάθε μέρα, να εξασκείσαι και να κοιμάσαι καλά.

Πρέπει να προσέχεις μόνο διατροφή και άσκηση

Ύπνος, άγχος, περιβάλλον. Όλα παίζουν τον δικό τους ρόλο… Ειδικά το χρόνιο άγχος επηρεάζει τις ορμόνες σου και σε κάνει να θέλεις να τρως περισσότερο. Γι’ αυτό μην νομίζεις πως μόνο με διατροφή και άσκηση θα χάσεις τα περιττά κιλά.

Δες ακόμα:

Μην την υποτιμάς: Τι προκαλεί η έλλειψη βιταμίνης D και πώς θα την προσλαμβάνεις περισσότερο;

Photo: Pexels