Οι ημέρες των γιορτών είναι σίγουρα ημέρες καλοπέρασης κατά τις οποίες το μόνο που θέλουμε είναι να επιδοθούμε στο φαγητό, κάτι που όμως ενδέχεται να μετανιώσουμε στην συνέχεια. Ειδικά εάν είχε προηγηθεί μια μακρά περίοδος νηστείας, το να επιστρέψεις σε κακές διατροφικές συνήθειες μπορεί να σοκάρει το σώμα σου. Ωστόσο, υπάρχει τρόπος να απολαύσεις το πασχαλινό γεύμα χωρίς να υπερβάλεις αλλά και χωρίς να σου λείψει τίποτα.

Φούσκωμα στο στομάχι; Τα 7 ροφήματα που μπορεί να σε ταλαιπωρούν

Πώς να αποτρέψεις το φούσκωμα από το φαγητό του Πάσχα

Επειδή η καλύτερη μέθοδος αντιμετώπισης είναι η πρόληψη, καλό είναι να έχουμε μερικά tips στο νου μας προτού ξεκινήσουμε να τρώμε. Για παράδειγμα, μπορεί το πασχαλινό τραπέζι να είναι παραδοσιακά γεμάτο με λιπαρά και βαριά φαγητά αλλά μπορούμε πάντα να τα συνοδεύσουμε με σαλάτα και να μην ξεχνάμε να πίνουμε πολύ νερό.

Οι διατροφικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να αποτρέψεις το φούσκωμα από το φαγητό του Πάσχα

  • Βάλε στο πιάτο σου σαλάτα , στο ένα τέταρτο το κρέας και στο άλλο τέταρτο ένα συνοδευτικό της επιλογής σου
  • Πρόσεξε την ποσότητα αλατιού που θα προσθέσεις επιπλέον  στο πιάτο σου 
  • Απόφυγε τις πολλές και διαφορετικές τηγανιτές εκδοχές τροφίμων στο ίδιο γεύμα
  • Απόφυγε την κατανάλωση πικάντικων και λιπαρών τροφών π.χ της πέτσας του αρνιού
  • Να θυμάσαι να έχεις πάντα ένα ποτήρι νερό κοντά σου 
  • Περιόρισε την κατανάλωση γλυκών, ειδικά όταν νιώθεις χορτάτος από το κυρίως γεύμα
  • Προτίμησε το κρασί από την κατηγορία των ποτών και πάντα με μέτρο 
  • Απόφυγε να ξαπλώσεις μετά το γεύμα 

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News