Όταν μιλάμε για απώλεια βάρους, το μοναδικό πρόβλημα μιας γυναίκας είναι η κοιλιά! Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσεις το λίπος στην κοιλιά;

Εντάξει, οφείλουμε να παραδεχτούμε πως το λίπος στην κοιλιά δεν είναι και το πιο εύκολο για να το χάσεις. Θέλει υπομονή και επιμονή, μην απογοητεύεσαι αν δεν βλέπεις το αποτέλεσμα που θέλεις σε γρήγορο χρόνο. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσεις το λίπος στην κοιλιά;

Το λίπος στην κοιλιά είναι “πεισματάρικο” και δεν λέει να φύγει. Ίσως το σώμα σου είναι τέτοιο που αποθηκεύει το λίπος στην κοιλιά (δεν είναι όλοι τόσο τυχεροί σε αυτή τη ζωή). Αλλά μην απογοητεύεσαι γιατί υπάρχει τρόπος να το ξεφορτωθείς.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσεις το λίπος στην κοιλιά;

Ο καλύτερος τρόπος είναι να συνδυάσεις τη διατροφή με τη γυμναστική. Σιγά το “νέο” θα μου πεις αλλά τι είδους διατροφής και τι είδους γυμναστική πρέπει να κάνεις;

Διατροφή
Ο μεγαλύτερος εχθρός σου; Η επεξεργασμένη ζάχαρη. Αν θέλεις να φύγει το λίπος από την κοιλιά σου, αργά και σταθερά, τότε πρέπει να την μειώσεις ή να την κόψεις μαχαίρι! Και τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει πως κάθε φορά που αγοράζεις ένα προϊόν πρέπει να είσαι πολύ προσεκτική στο αν έχει επεξεργασμένη ζάχαρη. Και αυτό γιατί πολλά προϊόντα έχουν κι εσύ το αγνοείς.

Αντ’ αυτού είναι καλό να αυξήσεις την κατανάλωση των πρωτεϊνών και λαχανικών. Η κατανάλωση επαρκούς πρωτεΐνης όχι μόνο θα σε κρατήσει ικανοποιημένο αλλά δεν θα φας και σνακ που ο οργανισμός σου δεν έχει ανάγκη!

Φάε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες και ίνες και πρόσθεσε σε αυτό και ένα μήλο, καθώς δεν αποθηκεύεται σαν λίπος αλλά ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σου.Καρύδια, μέλι, βρώμη όλα δεκτά. Παράλληλα, μπορείς να αντικαταστήσεις τον πρωινό σου καφέ ή τσάι με ζεστό νερό και λεμόνι. Η βιταμίνη C βοηθά στην καύση λίπους!

Γυμναστική

Η γυμναστική είναι απαραίτητη και οι ειδικοί συνιστούν να δώσεις έμφαση στις κινήσεις όλου του σώματος. Όταν γυμνάζεις όλο σου το σώμα, τότε αυτό βοηθά στην καλύτερη καύση θερμίδων. Τα βάρη είναι αποδεκτά όπως και οι ασκήσεις HIIT, υψηλής έντασης. Έτσι, θα μπορείς να κάψεις πιο εύκολα το λίπος στο σώμα σου και κυρίως στην κοιλιά.

Διαβάστε επίσης:

Τα 5 πράγματα για να χάσεις το λίπος στην κοιλιά!