Οι διακοπές είναι για να ξεφύγεις από τη ρουτίνα σου και να δοκιμάζεις καινούργια συναρπαστικά πράγματα, συμπεριλαμβανομένης της εκάστοτε τοπικής κουζίνας. Ενώ η εμπειρία των γεύσεων ενός τόπου ακούγεται και είναι υπέροχη, ταυτόχρονα όλοι θέλουμε να αποφύγετε τα επιπλέον κιλά της επιστροφής. Έχεις σκεφτεί όμως ποτέ ότι μπορείς να συνδυάσεις την απόλαυση και τις μικρές, διατροφικές αταξίες των καλοκαιρινών διακοπών με μερικά πιο υγιεινά σνακ και γεύματα; Αν λοιπόν πίστευες πως η υγιεινή διατροφή στις διακοπές είναι κάτι ακατόρθωτο, οφείλω να σου πω πως κάνεις σίγουρα λάθος! Παρακάτω θα μάθεις ορισμένα tips έτσι ώστε και να μην στερηθείς τίποτα, και να προσέξεις την υγεία σου.

Αυτά είναι τα μυστικά για να ξαναβρείς τη φόρμα σου ενόψει καλοκαιριού!

Η υγιεινή διατροφή στις διακοπές είναι εφικτή – Μάθε πώς

υγιεινή διατροφή στις διακοπές
Unsplash

Πάρε τα δικά σου σνακ

Προετοίμασε από πριν διάφορα σνακ για να πάρεις μαζί σου, όπως κουλούρια, ξηρούς καρπούς, φρούτα, λαχανικά, κρακεράκια, κριτσίνια, γιαούρτι με φρούτα, παγωμένο τσάι χωρίς ζάχαρη. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν οι υγιεινές επιλογές που θα σε συντροφεύσουν όπου και αν βρίσκεσαι.

Μην κάνεις skip το πρωινό σου γεύμα

Ενώ το πρόγραμμα των διακοπών μπορεί να διαφέρει σημαντικά από την καθημερινή σου ρουτίνα, φρόντισε να μην παραλείπεις το πρώτο γεύμα της ημέρας. Αν μένετε σε ξενοδοχείο, επωφελήσου από τον μπουφέ και γέμισε το πιάτο σου με φρούτα, γιαούρτι και δημητριακά. Εάν βγαίνεις έξω για πρωινό, επίλεξε καλύτερα αυγά και φρούτα.

Προσοχή στην κατανάλωση αλκοόλ

Όπως είναι γνωστό τα αλκοολούχα ποτά είναι πλούσια σε θερμίδες. Η ποσότητα είναι σαφώς σημαντικότερη από το ποιο ποτό θα επιλέξεις. Σε κάθε περίπτωση προσπάθησε να αποφεύγεις τη συχνή κατανάλωση ποτών που περιέχουν και ζάχαρη όπως τα cocktail.

Το έριξες έξω στις διακοπές; Έτσι πρέπει να αποτοξινώσεις το ήπαρ σου

Κάνε τη ζαβολιά με μέτρο

Είσαι διακοπές, γι’ αυτό απόλαυσε τις λιχουδιές. Αν βρίσκεσαι στο εξωτερικό, μπορεί να θέλεις να δοκιμάσεις ένα φρεσκοψημένο κρουασάν ή ένα τοπικό επιδόρπιο. Εάν βρίσκεσαι σε νησί, ίσως θέλεις να φας εκείνα τα υπέροχα καλαμαράκια δίπλα στο κύμα. Το κόλπο είναι να το κάνεις με μέτρο, να τρως αργά και να απολαμβάνεις την κάθε μπουκιά.

Να προτιμάς τα τοπικά εστιατόρια

Μπορείς να ζητήσεις οδηγίες για τα μέρη που σερβίρουν τοπικά εδέσματα. Εξερεύνησε την τοπική κουζίνα και απόλαυσε το φαγητό που μαγειρεύεται παραδοσιακά, το οποίο συνήθως έχει λιγότερα επεξεργασμένα υλικά και είναι και πιο νόστιμο εδώ που τα λέμε!

Ρίξ’το στο περπάτημα

Η αλλιώς κολυμπήστε με τη καρδιά σου, παίξε ρακέτες και περπάτα στη φύση. Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα, βοηθώντας το σώμα σου να ξεφορτωθεί τις περιττές θερμίδες που λαμβάνει από τα καλοκαιρινά γεύματα.

Το νερό είναι απαραίτητο

Το νερό είναι απαραίτητο, πόσο μάλλον τώρα το καλοκαίρι! Σίγουρα σε τέτοιες ζεστές θερμοκρασίες και ενώ είμαστε πολλές ώρες κάτω από τον ήλιο είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε να πίνουμε νερό και να ενυδατωνόμαστε σωστά.

Τα πιο συχνά προβλήματα υγείας που μπορεί να αντιμετωπίσεις μετά τις διακοπές σου

Βέβαια ας μην ξεχνάμε πως διακοπές ίσον ξεγνοιασιά. Που σημαίνει πως και το παγωτό σου θα απολαύσεις και θα φας παραπάνω και την όποια τοπική λιχουδιά της περιοχής θα δοκιμάσεις. Όμως, φρόντισε οι επιλογές σου να είναι επιλογές με σύνεση.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News