Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι πρέπει να τρώμε πρωινό πριν την προπόνηση γιατί έτσι καίμε περισσότερους υδατάνθρακες κι αυξάνεται ο μεταβολισμός.

Πιο συγκεκριμένα, ειδικοί από το Πανεπιστήμιο του Bath υποστήριξαν ότι το πρωινό πριν την προπόνηση “βοηθάει” το σώμα να κάψει περισσότερους υδατάνθρακες, αλλά και να αυξήσει τον μεταβολισμό μετά την προπόνηση.

Οι επιστήμονες από το Τμήμα Υγείας του Πανεπιστημίου σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο του Birmingham, του Newcastle και του Stirling, εξέτασαν την επίδραση που έχει το πρωινό πριν από μία ώρα ποδηλασίας, συγκριτικά με τη μη κατανάλωση πρωινού γεύματος.

Για την ακρίβεια, οι συμμετέχοντες της έρευνας κατανάλωσαν ένα πρωινό από βρώμη με γάλα, δύο ώρες πριν την άσκηση. Μετά απ’ αυτή και μετά την ξεκούραση τριών ωρών, οι ερευνητές εξέτασαν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και τα επίπεδα μυϊκού γλυκογόνου σε 12 άνδρες που συμμετείχαν στη μελέτη.

Τα αποτελέσματα απ’ την έρευνα έδειξαν ότι η κατανάλωση πρωινού, αύξησε το ρυθμό με τον οποίο το σώμα καίει υδατάνθρακες κατά τη διάρκεια της άσκησης, αλλά και την αύξηση που μεταβάλλουμε οποιοδήποτε φαγητό μετά απ’ αυτή.

λόγοι να ξυπνάς το πρωί

Σύμφωνα με τον Dr. Javier Gonzalez, το πρωινό πριν την προπόνηση αυξάνει την ταχύτητα με την οποία αφομοιώνουμε, απορροφούμε και μεταβολίζουμε τους υδατάνθρακες, τους οποίους μπορεί να καταναλώσουμε και μετά την προπόνηση!

Παρόλα αυτά, απαιτείται περαιτέρω έρευνα για το τι πρέπει να καταναλώνουμε πριν από μία προπόνηση και κατά πόσο η κατανάλωση φαγητού πριν ή μετά την προπόνηση παίζει ρόλο στην υγεία των ανθρώπων.

Από εδώ και πέρα ποτέ γυμναστική με άδειο στομάχι, γιατί το πρωινό είναι το γεύμα που μπορεί να συμβάλλει ακόμα περισσότερο στις προσπάθειες για απώλεια βάρους.

Διάβασε ακόμη:

Δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες “κακοί” | Αυτοί βοηθούν στην απώλεια βάρους

Photo: GETTY IMAGES