Μυϊκοί πόνοι μετά την προπόνηση; Οι τροφές που σε ανακουφίζουν

LIKE US ON FACEBOOK

Μετά από την προπόνηση μπορεί να έχεις μια αίσθηση πόνου. Αυτή η αίσθηση πόνου δεν σε βοηθάει να πείσεις τον εαυτό σου να σηκωθεί, πόσο μάλλον για να εκτελέσεις καθημερινές δραστηριότητες. Μπορεί η γυμναστική να είναι πολύ σημαντική για τον ανθρώπινο οργανισμό, ωστόσο μπορεί να είναι και πολύ επίπονη.

Η γυμναστική έχει πολλά οφέλη. Οφέλη όχι μόνο στο σώμα αλλά και στην ψυχολογία. Ωστόσο, υπάρχουν μέρες που μετά από μια προπόνηση μπορεί να νιώθεις μια απίστευτη κούραση και πόνο. Μυϊκοί πόνοι μετά την προπόνηση; Σου έχουμε τις τροφές για γρήγορη αποκατάσταση και ελάττωση του πόνου.

Προτού σου αποκαλύψουμε τις τροφές που θα σε βοηθήσουν να πάρεις ενέργεια, ας μιλήσουμε για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό στο σώμα σου. Ο μυικός πόνος προκαλείται από βλάβες στις μυικές ίνες. Για την ακρίβεια σπάτε τις μυϊκές ίνες κατά τη διάρκεια της άσκησης και στη συνέχεια το σώμα σου προσπαθεί να θεραπεύσει ξανά τους μύες.

Έτσι, μπορεί ο πόνος αυτός να μην είναι τόσο ευχάριστος, είναι σημάδι ότι κάνεις κάτι σωστό στην προπόνησή σου, και ως αποτέλεσμα, οι μύες σου μεγαλώνουν και σε κάνουν πιο δυνατό.

Μπορείς να χαλαρώσεις τους πονεμένους μύες σου μετά από μια προπόνηση με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Αλλά ίσως δεν γνωρίζεις ότι υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που όχι μόνο ανακουφίζουν τον πόνο σου, οι μύες ανακτώνται πιο γρήγορα. Δοκίμασε και ενσωμάτωσε οποιαδήποτε από αυτά τα εννέα τρόφιμα στο σνακ σου μετά την προπόνηση.

Σποροί Τσία

Αν σου αρέσει να πίνεις smoothie μετά την προπόνηση τότε πρόσθεσε στο μπλέντερ σου μερικούς σπόρους Τσία.

Οι σπόροι Τσία είναι μια καλή πηγή λιπαρών οξέων ωμέγα 3, τα οποία βοηθούν στην μείωση της φλεγμονής. Πιές ένα smoothie και βάλε μέσα τους σπόρους τσία ή πασπάλισέ τους πάνω από το σνακ σου μετά την προπόνηση.

Τζίντζερ

Μια ακόμα προσθήκη στο smoothie σου. Το τζίντζερ είναι μια αντιφλεγμωνόδης τροφή που βοηθάει στην μείωση του πόνου των μυών.

Εάν δεν πίνεις smoothie. μπορείς να φτιάξεις μια κούπα από σπιτικό τσάι τζίντζερ.

Χυμός κεράσι

Αν νομίζεις ότι τα κεράσια είναι μόνο για τους καλοκαιρινούς μήνες, ξανασκέψου το. Ο χύμος κερασιού βελτιώνει τον πόνο των μυών, σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει σε αθλητές. Η προσθήκη του στην καθημερινή σου διατροφή αμέσως μετά την προπόνηση μπορεί να είναι χρήσιμη.

Ανανάς

Ο ανανάς μπορεί επίσης να θεωρηθεί φρούτο του καλοκαιριού, όμως, βοηθάει στην ανακούφιση των πονεμένων σου μυών οποιαδήποτε εποχή του χρόνου.

Εάν έχεις πόνο μετά την προπόνησή σου και θες να ανακάμψεις γρήγορα, φάε ανανά. Ο ανανάς βοηθάει στην μείωση την φλεγμονής και έχει επίσης αναλγητική δράση, δηλαδή σε ανακουφίζει από τον πόνο.

Νερό καρύδας

Η ενυδάτωση πριν, κατά την διάρκεια και μετά από μια προπόνηση είναι πάντα σημαντική. Δεν είναι κακή ιδέα να ξεφύγεις από τα τετριμμένα και να πιείς και λίγο νερό καρύδας.

Για να καταπολεμήσεις καλύτερα τις μυικές κράμπες, δοκίμασε να ενυδατώνεσαι με νερό καρύδας (εκτός από το απλό νερό). Το νερό καρύδας περιέχει κάλιο και μαγνήσιο, και μπορεί να βοηθήσει τους μύες σου να ανακάμψουν πιο γρήγορα μετά από μια σκληρή προπόνηση.

Αυγά

Τα αυγά είναι πηγή πρωτεϊνών και λευκίνης (γνωστή και ως αμινοξέο που παίζει μεγάλο ρόλο στην ανάπτυξη των μυών). Γι’ αυτό το λόγο είναι φοβερά για την αποκατάσταση των μυών.

Βράσε μερικά αυγά και κράτα τα στο ψυγείο για ένα γρήγορο γεύμα μετά την προπόνηση, ή φτιάξε ομελέτα με σπανάκι για έξτρα ενέργεια.

Καρύδια

Τα καρύδια είναι ένα μικρό σνακ με πρωτεΐνες και ωμέγα 3 λιπαρά οξέα. Με τα καρύδια καταπολεμάς την φλεγμονή και αυξάνεις την μυϊκή ανάπτυξη.

Σολομός

Ο σολομός είναι γεμάτος από αντιοξειδωτικά, αντιφλεγμονώδη ωμέγα 3 λιπαρά οξέα και άπαχη πρωτεΐνη. Όλα αυτά βοηθούν στην αποκατάσταση των μυών και στην πρόληψη του πόνου.

Απόλαυσε λίγο σολομό με σπανάκι και οι μύες σου θα σε ευχαριστήσουν.

Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες είναι μια θαυμάσια πηγή βιταμίνης C και καροτίνης Β και βοηθούν στην αποκατάσταση του γλυκογόνου σου το οποίο μπορεί να εξαντληθεί μετά από μια εντόνη προπόνηση.

Ο προπονητής ευεξίας συνιστά να τα κόψεις σε σωστό πάχος και να τα ψήσεις με λίγο λάδι καρύδας και κανέλα. Θα πάρεις κάποια καλά λιπαρά οξέα και η κανέλα θα βοηθήσει στην ρύθμηση του σακχάρου στο αίμα.

Διαβάστε επίσης:

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι πρέπει να τρώμε πρωινό πριν την προπόνηση!

Credits: Pexels/ Unsplash/
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved