Μυϊκή αποκατάσταση μετά τον Μαραθώνιο

LIKE US ON FACEBOOK

Όπως όλοι οι δρομείς γνωρίζουμε, ο Μαραθώνιος είναι ένα αγώνισμα που περιέχει έντονη μυϊκή κόπωση. Το πιο δύσκολο κομμάτι φυσικά της μυϊκής κόπωσης που αισθανόμαστε δεν είναι την ώρα του αγώνα αλλά στο τέλος και για τις επόμενες μέρες. Το βασικό ερώτημα όλων των δρομέων είναι πως αντιμετωπίζεται αυτή η μυϊκή κόπωση όσο πιο ανώδυνα γίνεται;

Με τον όρο μυϊκή κόπωση εννοούμε όλες τις φλεγμονές ( μικρές και μεγάλες) που έχουν δημιουργηθεί την διάρκεια του αγώνα. Αυτές οι φλεγμονές μπορεί να είναι ένα απλό πιάσιμο το οποίο διαρκεί μερικές μέρες ή ακόμη χειρότερα κάποιος μυϊκός τραυματισμός. Η διάγνωση( χωρίς την γνώμη κάποιου ειδικού) συνήθως γίνεται με το πέρασμα των ημερών αν ο μυϊκός πόνος επιμένει και δεν υποχωρεί.

Μερικοί τρόποι για να φύγει πιο γρήγορα η μυϊκή κόπωση

Αθλητικό μασάζ: όπως έχω ξανά αναφέρει το αθλητικό μασάζ υποστηρίζει την επούλωση των μαλακών μορίων σε περιπτώσεις τραυματισμού. Επίσης μειώνει τις πιθανότητες τραυματισμού στο μυοσκελετικό σύστημα. Είναι αρκετά αποτελεσματικό στην πρόληψη οξέων τραυματισμών για την αποφυγή μη φυσιολογικής λειτουργίας του συνδετικού ιστού (π.χ. μυϊκές θλάσεις), αλλά όπως και για χρόνιους τραυματισμούς από επαναλαμβανόμενη ένταση( π.χ. τενοντίτιδες).

Κρυoθεραπεία : Η έκθεση του οργανισμού σε ακραία χαμηλές θερμοκρασίες έχει ευεργετική δράση για το μυϊκό σύστημα των αθλητών. Η κρυοθεραπεία συνεισφέρει άμεσα στην βελτίωση λειτουργικότητας και αύξηση του εύρους κίνησης των αρθρώσεων όπως και στην αναγέννηση κυττάρων και αναστολή φλεγμονών.

Διάβασε τη συνέχεια στο run247.gr

Διάβασε ακόμα:

Συμβουλές αποκατάστασης μετά από έντονη γυμναστική




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved