5 must πράγματα που πρέπει να κάνεις μετά τη γυμναστική!

LIKE US ON FACEBOOK

Τελείωσες τη γυμναστική σου και λες…. «πάει, τη βγάλαμε και για σήμερα». Αλλά… όχι ακριβώς. Τι πρέπει να κάνεις μετά τη γυμναστική;

H αλήθεια είναι πως μετά από ένα έντονο πρόγραμμα γυμναστικής προκειμένου να πάρεις όλα τα οφέλη και να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα, φυσικά και ψυχικά, υπάρχουν μερικά ακόμη πραγματάκια που πρέπει να κάνεις.

Θα πρέπει μετά τη άσκηση να ακολουθείς συγκεκριμένα πράγματα κάθε φορά αν θέλεις η γυμναστική σου να πιάσει τόπο. Οι περισσότεροι από εμάς, κάνουμε τη γυμναστική μας και μετά συνεχίζουμε το busy πρόγραμμά μας. Και κάπως έτσι χάνουμε πολλά από τα οφέλη της γυμναστικής.

5 πράγματα που πρέπει να κάνεις μετά τη γυμναστική

Διατάσεις με foam roller

Μετά τη γυμναστική πρέπει να κάνεις διατάσεις για να μην υποφέρεις και για να μην πιαστείς! Κι ένα foam roller είναι το κατάλληλο εργαλείο που θα σε βοηθήσει σημαντικά. Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και ανακουφίζει από τους «κόμπους».

Ουσιαστικά είναι κάτι που μπορείς να κάνεις πριν και μετά τη γυμναστική. Έτσι θα τεντώσεις το σώμα σου, θα κάνεις τις διατάσεις σου, θα αποκτήσεις περισσότερη ευλυγισία και θα παίξεις!

Άλλαξε τα ρούχα (και τα εσώρουχα)

μετά τη γυμναστική

Photo: Unsplash/Gesina Kunkel

Μερικές φορές  δεν προλαβαίνεις να αλλάξεις τα ρούχα του γυμναστηρίου, ούτε να κάνεις μπάνιο, ούτε καν να αλλάξεις τα εσώρουχά σου.

Κι αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο λάθος που κάνεις. Πρέπει πάντα βρίσκεις 5 λεπτά (αν δεν προλαβαίνεις να κάνεις κι ένα ντους) να αλλάζεις τα ρούχα του γυμναστηρίου. Κι αυτό γιατί ο ιδρώτας στα ρούχα «παγιδεύει» την υγρασία και ενθαρρύνει την ανάπτυξη βακτηρίων και μυκήτων, τα οποία θα μπορούσαν να προσκαλέσουν μια δερματική λοίμωξη. Και με καθαρά ρούχα, σίγουρα θα νιώσεις καλύτερα!

Ανεφοδιασμός!

Είναι πάντα μια καλή ιδέα, τριάντα λεπτά μετά τη γυμναστική να φας κάτι. Κι όταν λέμε κάτι… δεν εννοούμε να φας το πλησιέστερο junk food της γειτονιάς αλλά ένα snack με πρωτεΐνες, όπως μια μπάρα.

Γιατί τριάντα λεπτά μετά; Γιατί είναι ο χρόνος αιχμής για να αναπληρώσεις και να ανοικοδομήσεις τους μυς!

To trick του ενός λεπτού για να έχεις πάντα διάθεση για γυμναστική!

Νερό, νερό, νερό

μετά τη γυμναστική

Photo: Pexels/Daria Shevtsova

Όταν κάνεις γυμναστική, το σώμα σου ανταποκρίνεται με το να ιδρώνει ώστε να διατηρεί τη θερμοκρασία του σώματος. Σε αυτή τη διαδικασία ωστόσο, χάνεις σημαντική ποσότητα από υγρά, τα οποία και θα πρέπει να αναπληρώσεις.

Όχι, κατά τη διάρκεια της άσκησης αλλά μετά τη γυμναστική για να αποφύγεις την αφυδάτωση. Πιες πολύ νερό, κάνει καλό!

Χαλάρωση

Μετά από έντονη άσκηση είναι σημαντικό να πάρεις τον χρόνο σου για να χαλαρώσεις. Όποια κι αν είναι η μέθοδος που προτιμάς, πρέπει να μην παραλείπεις αυτό το στάδιο.

Μπορείς να ξαπλώσεις για λίγο, να κάνεις διαλογισμό, να ακούσεις λίγη μουσική ενώ χαλαρώνεις το σώμα σου, να κάνεις ένα χαλαρωτικό μπάνιο!

Διαβάστε επίσης:

Συνήθειες μετά τη γυμναστική που μειώνουν την απόδοσή σου!

Photo: unsplash/mr lee

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved