Το λίπος στην κοιλιά δεν είναι εύκολη υπόθεση. Απαιτεί δουλειά και προσοχή στις καθημερινές συνήθειες. Απ’ την άλλη ίσως δεν είναι και τόσο δύσκολο όσο φαίνεται. Πώς θα χάσεις το λίπος στην κοιλιά χωρίς γυμναστική;

Γίνεται αυτό θα μου πεις; Ναι, γίνεται. Φυσικά, ο συνδυασμός άσκησης και διατροφής είναι ο καλύτερος αλλά αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείς να κάνεις γυμναστική μην αγχώνεσαι. Λοιπόν, πώς θα χάσεις το λίπος στην κοιλιά χωρίς γυμναστική; Ευτυχώς υπάρχουν μερικά χρήσιμα tips.

Πώς θα χάσεις το λίπος στην κοιλιά χωρίς γυμναστική;

Προσοχή στις θερμίδες

Η απώλεια λίπους στην κοιλιά είναι ζήτημα θερμίδων. Κι αφού δεν μπορείς να χάσεις θερμίδες μέσω της γυμναστικής, πρέπει απλώς να ρυθμίσεις την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνεις.

Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να υπολογίζεις τις θερμίδες. Το λίπος είναι αποθηκευμένη ενέργεια και οι θερμίδες είναι οι μονάδες της ενέργειας. Αν καταναλώσεις πολλές από αυτές, τότε τις αποθηκεύεις ως λίπος.

Πώς θα χάσεις το λίπος στην κοιλιά

Επίλεξε τρόφιμα που πολεμούν το λίπος στην κοιλιά

Υπάρχει αυτό θα μου πεις; Ναι, είναι όλα εκείνα τα υγιεινά τρόφιμα που σε βοηθούν να χάσεις το λίπος στην κοιλιά, όπως είναι τα bluberries, τα αυγά, δημητριακά ολικής αλέσεως, ψάρια αλλά και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, όπως τα καρύδια, τα αβοκάντο και το ελαιόλαδο.

Νερό, νερό και νερό

Πολύ νερό, όσο πιο πολύ μπορείς. Μια ικανοποιητική ποσότητα από H20 κάθε μέρα θα σε βοηθήσει να απαλλαγείς από τις τοξίνες, να καταναλώσεις snack που δεν θέλεις. Πιες πολύ νερό και όχι μόνο θα δεις το λίπος στην κοιλιά να μειώνεται, θα έχεις περισσότερη ενέργεια και πιο καθαρό δέρμα.

Πώς θα χάσεις το λίπος στην κοιλιά

Όχι στα επεξεργασμένα τρόφιμα

Συγγνώμη για τις κακές ειδήσεις…αλλά αν θέλεις να χάσεις το λίπος στην κοιλιά πρέπει να σταματήσεις τα τηγανητά, τα γλυκίσματα, τη ζάχαρη και οτιδήποτε άλλο είναι επεξεργασμένο. Αντ’ αυτού πρέπει να καταναλώνεις μια υγιή μερίδα πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λίπους σε κάθε μήνα. Όσο πιο πολύ “πράσινο” (βλέπε λαχανικά και φρούτα) βάζεις στη διατροφή σου, τόσο το καλύτερο.

Μείνε μακριά από το αλκοόλ

Πώς θα χάσεις το λίπος στην κοιλιά

Όσο κι αν αγαπάς τις μπύρες ή τα cocktails, πρέπει να τα κόψεις μαχαίρι αν θέλεις να χάσεις λίπος στην κοιλιά. Η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ αλλά και της ζάχαρης που περιέχεται στα ποτά, συσσωρεύει το λίπος στην κοιλιά και φυσικά δεν το θέλεις αυτό. Τι κάνεις λοιπόν; Γυρνάς στο νούμερο 3: Νερό και πάλι νερό.

Κι αν τελικά το πήρες απόφαση για να κάνεις και γυμναστική, δες πόσους κοιλιακούς πρέπει να κάνεις για να δεις αποτέλεσμα.

Διαβάστε επίσης:

Σπιτικές λύσεις που θα σε απαλλάξουν απ’ το περιττό λίπος στην κοιλιά

Photo: Shutterstock