Το τρέξιμο δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση. Όμως, πριν το ξεκινήσεις, ξέρεις πώς να τρέχεις σωστά; Αν όχι, έχουμε όλα τα tips που χρειάζεσαι. 

Το τρέξιμο έχει πολλά οφέλη για την φυσική και ψυχική σου υγεία και είναι καλό να το εντάξεις στην ρουτίνα της γυμναστικής σου. Είναι προτιμότερο να τρέχεις σε εξωτερικό χώρο κι όχι στο διάδρομο ενώ υπάρχει και η σωστή τεχνική για να το κάνεις και να δεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Όμως, πώς να τρέχεις σωστά;

Πάτα σωστά

Μπορεί να φαίνεται εύκολο κι απλό, όμως δεν είναι κι αυτό γιατί πολλοί είναι αυτοί που πατάνε λάθος το πέλμα τους την ώρα που τρέχουν. Οι ειδικοί υποστηρίζουν πως είναι καλύτερο να προσγειώνεσαι με το μεσαίο, ακόμα και με το μπροστινό μέρος του ποδιού σου κι όχι με την φτέρνα. Το βάρος δεν πρέπει να πέφτει στις φτέρνες, αφού έτσι χάνεις ενέργεια, αλλά ούτε και στα ακροδάχτυλα, διότι τότε επιβαρύνονται πολύ οι μύες της κνήμης.

Κράτα το σώμα σου ψηλά και όρθιο

Την ώρα που τρέχεις φρόντισε το επάνω μέρος του σώματός σου να μην καμπουριάζει και να διατηρείται σχεδόν όρθιο με το κεφάλι και το στήθος ψηλά.

πώς να τρέχεις σωστά

SOS τα χέρια σου

Τα χέρια σου θα πρέπει να κινούνται όπως και τα πόδια, αλλά λίγο πιο χαλαρά, μπρος και πίσω. Οι βραχίονες θα πρέπει να είναι λυγισμένοι, οι αγκώνες θα πρέπει να βρίσκονται σε γωνία περίπου 90 μοιρών, ενώ οι παλάμες και οι καρποί δεν χρειάζεται να σφίγγονται σε γροθιές. Είναι προτιμότερο να είναι σε χαλαρή θέση.

Πρόσεχε την αναπνοή σου

Είναι δύσκολο να αναπνέεις σωστά την ώρα που τρέχεις, ειδικά αν είσαι αρχάριος. Προσπάθησε να αναπνέεις ρυθμικά. Ακολούθησε ένα μοτίβο 3 προς 2, εισπνέοντας σε 3 χρόνους και εκπνέοντας σε 2. Πειραματίσου, ωστόσο, και με άλλα μοτίβα που ίσως να σου ταιριάζουν.

Μην ξεχνάς φυσικά πως όταν τρέχεις πρέπει να φοράς πάντα αθλητικά παπούτσια! 

Διάβασε ακόμα:

Αν θες να χάσεις κιλά με το τρέξιμο, αυτή είναι η σωστή τεχνική!

Photos: Pexels