Αν θέλεις να ξεκινήσεις το τρέξιμο και απλά δεν το έχεις πάρει απόφαση, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακολουθήσεις αυτόν το mini οδηγό συμβουλών, που θα σε πείσει μια και καλή να πάρεις την απόφαση που θα αλλάξει για πάντα την καθημερινότητά σου.

Το τρέξιμο είναι η νούμερο ένα γνωστή σωματική άσκηση, η οποία έχει το δικό της πιστό και φανατικό κοινό. Όποιος έχει ήδη ένα ζευγάρι αθλητικών παπουτσιών, όχι κάπου κρυμμένο στην ντουλάπα του, αλλά σε περίοπτη θέση, μάλλον ήδη ξέρει για τι πράγμα μιλάμε.

Αν, όμως, τώρα πήρες την απόφαση να ξεκινήσεις να τρέχεις και να εντάξεις το τρέξιμο στο πρόγραμμά σου, τότε σίγουρα χρειάζεσαι μερικές συμβουλές για το από πού να αρχίσεις. Δημιουργήσαμε, λοιπόν, έναν mini οδηγό “εμψύχωσης” που θα σου χρειαστεί, ώστε να ξεκινήσεις το τρέξιμο σωστά.

Έτσι θα κάνεις τη μετάβαση απ’ το χαλαρό περπάτημα στο τρέξιμο

Επισκέψου το γιατρό σου

Πριν ξεκινήσεις το τρέξιμο, κλείσε ένα ραντεβού με τον προσωπικό σου γιατρό, προκειμένου να ελέγξεις τη φυσική σου κατάσταση και να βεβαιωθείς πως δεν υπάρχει κάποιος κίνδυνος για την υγεία σου. Ο γιατρός σου θα σου δώσει εάν και εφόσον χρειαστεί όλες τις σχετικές συστάσεις.

Εξοπλίσου με το κατάλληλο ζευγάρι αθλητικών

Οι επιλογές είναι πολλές εκεί έξω και πολλές φορές αυτή η ποικιλία μπορεί να σε μπερδέψει. Αν επισκεφτείς ένα κατάστημα αθλητικών ειδών, φρόντισε να αφιερώσεις τον κατάλληλο χρόνο, προκειμένου να δοκιμάσεις όσα περισσότερα ζευγάρια παπουτσιών μπορείς, για να βρεις το κατάλληλο για εσένα. Μη διαστάσεις να ζητήσεις τη βοήθεια κάποιου υπαλλήλου. Σε αυτήν την περίπτωση η γνώμη του όντως μετράει.

ξεκινήσεις το τρέξιμο
Pexels

Ξεκίνα μαζί με έναν φίλο

Μια από τις συνηθέστερες δικαιολογίες, προκειμένου να μην ξεκινήσει κανείς τρέξιμο, είναι πως αυτό είναι κάπως “βαρετό”. Και γι’ αυτό σου έχουμε όμως λύση! Τι καλύτερο να μοιραστείς αυτή την καινούρια εμπειρία (εν καιρώ θα γίνει συνήθεια), με κάποιον φίλο σου; Αποφασίστε μαζί μια διαδρομή που θέλετε να ακολουθήσετε παρέα και ξεκινήστε το τρέξιμο μαζί. Εάν έχεις ήδη κάποιον φίλο που του αρέσει το τρέξιμο, ακολούθησέ τον στις διαδρομές του, φροντίζοντας απλά να μην κάνετε υπερβολές αποστάσεις από την πρώτη κιόλας μέρα.

Διατάσεις, διατάσεις, διατάσεις

Όπως και σε οποιαδήποτε άλλη μορφή σωματικής άσκησης, έτσι και σε αυτή την περίπτωση, οι διατάσεις τόσο πριν, όσο και μετά το τρέξιμο, είναι ο νούμερο ένα κανόνας προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν τραυματισμοί και “τραβήγματα” των μυών, καθώς μέσω αυτών εξασφαλίζεται η απαραίτητη ελαστικότητα των μυών.

Όσα πρέπει να ξέρεις πριν αρχίσεις το τρέξιμο, για καλύτερα αποτελέσματα

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News