Μια μόνο άσκηση θα γυμνάσει όλο σου το σώμα | Photo

LIKE US ON FACEBOOK

Μπορεί η ονομασία της άσκησης να μην σ’ εμπνέει για κάτι θετικό, όμως, τα αποτελέσματα είναι θεαματικά στο σώμα σου! Τα deadlifts είναι η άσκηση που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που ονειρεύεσαι!

Αντί να ψάχνεις ασκήσεις για να ενδυναμώσεις την κάθε μυϊκή μάζα ξεχωριστά, μ’ αυτή την άσκηση μπορείς να γυμνάσεις όλο σου το σώμα, ενώ παράλληλα θα εξοικονομήσεις χρόνο κι ενέργεια!

Πώς θα κάνεις τα deadlifts;

  1. Στέκεσαι όρθιος έχοντας στα χέρια σου ένα ζευγάρι μπαράκια μεσαίου βάρους, ενώ τα γόνατά σου είναι ελαφρώς λυγισμένα.
  2. Κρατώντας τα χέρια σου σε ευθεία και τα γόνατα σου ελαφρώς λυγισμένα, σιγά-σιγά λυγίζεις τη άρθρωση του ισχίου σου, όχι τη μέση σου, και χαμηλώνεις τα βάρη όσο είναι δυνατόν χωρίς να λυγίζεις την πλάτη σου η οποία πρέπει να παραμείνει σε ευθεία.
  3. Το κεφάλι θα πρέπει να κοιτάει μπροστά κι όχι στο έδαφος. Αυτό θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις σταθερή τη στάση του σώματός σου.
  4. Κράτησε τα βαράκια κοντά στο ύψος των μηρών σου.
  5. Πίεσε τους γλουτούς ώστε να επανέλθεις στην αρχική σου θέση. Βεβαιώσου ότι δεν χρησιμοποιείς την πλάτη ή την σπονδυλική σου στήλη!
  6. Κάνε τρία σετ των 12 επαναλήψεων.

Οι άρσεις θανάτου (deadlifts) βελτιώνουν τη στάση του σώματός σου, ενισχύουν τον μεταβολισμό σου, γυμνάζουν πολλές μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα, ενδυναμώνουν τη λαβή σου κι αυξάνουν τη δύναμή σου! Τι άλλο χρειάζεσαι για να δοκιμάσεις την άσκηση;

Photo: POPSUGAR Photography
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved