Το μαρτύριο της δίαιτας. Αν είσαι από αυτούς που ζουν με την απειλή της, θα κατανοήσεις τους λόγους να σταματήσεις τη δίαιτα. Το θέμα είναι τι μπορείς να κάνεις αντί για αυτή, εφόσον πρέπει να διατηρήσεις ή να μειώσεις τα κιλά σου. Έχουμε και σε αυτό απάντηση.

Εμείς εδώ στο iPop.gr συγκεντρώσαμε μερικούς πολύ καλούς λόγους για να σταματήσεις τη δίαιτα και σου βρήκαμε κι εναλλακτικές για να σε προλάβουμε απ’ το να πεις «και πώς θα χάσω βάρος;».

  1. Όταν κάνεις δίαιτα, υποχρεώνεις τον εαυτό σου να μπει σε μια προσωρινή κατάσταση στέρησης και αυτό είναι αναποτελεσματικό για να χάσεις βάρος. Μόλις επιστρέψεις στις κανονικές διατροφικές σου συνήθειες, θα ξαναπάρεις το βάρος.
  2. Εάν η δίαιτα έδινε τη λύση, οι περισσότεροι άνθρωποι θα ήταν σε μόνιμη δίαιτα. Αλλά δεν είναι.
  3. Η δίαιτα σε κάνει γκρινιάρη και δυσάρεστο.
  4. Η δίαιτα απομακρύνει το μυαλό σου από τα σημαντικά της ζωής και σε μετατρέπει σε κάποιον με εμμονή στην απώλεια βάρους.
  5. Οι δίαιτες σε κάνουν να μετράς ποσότητες, θερμίδες και γραμμάρια αντί να ασχολείσαι με τη βελτίωση και ικανοποίηση του εαυτού σου.
  6. Η δίαιτα σε αναγκάζει να αλλάξεις τρόπο ζωής και σε εμποδίζει να ζήσεις τη ζωή σου με πάθος, μέχρι να γίνεις αδύνατος. Δεν χρειάζεται να βάζεις τέτοιους περιορισμούς στην ευτυχία σου.
  7. Οι δίαιτες δεν συμφέρουν οικονομικά: νέα βιβλία δίαιτας, ειδική διατροφή, ακριβά τρόφιμα, διαιτολόγοι και γυμναστήρια.
  8. Μια δίαιτα μπορεί να επηρεάσει την αυτοεκτίμησή σου. Το ενδεχόμενο της αποτυχίας σε αναγκάζει να αξιολογήσεις τον εαυτό σου με αυτό το κριτήριο.

Τι πρέπει να κάνω αντί για δίαιτα; Μικρές αλλαγές κάθε εβδομάδα.

  • Πρώτη εβδομάδα: Πρόσθεσε φρούτα στο πρωινό σου κάθε πρωί.
  • Δεύτερη εβδομάδα: Πρόσθεσε σαλάτα ή λαχανικά στο μεσημεριανό σου κάθε μέρα.
  • Τρίτη εβδομάδα: Από 3 αναψυκτικά μείωσε σε 1 και αντί για τα υπόλοιπα πιες νερό.
  • Τέταρτη εβδομάδα: Κάνε μια βόλτα κάθε απόγευμα μετά το γεύμα σου.

Διάβασε κι αυτό:

Αυτή είναι η δίαιτα που πολλοί (κακώς) ακολουθούν!