Λίπη και απώλεια βάρους: Τι είναι μύθος και τι αλήθεια;

LIKE US ON FACEBOOK

Λίπη και απώλεια βάρους: Τι τελικά ισχύει, τι είναι αλήθεια και τι μύθος; Πολλοί θεωρούν πως όταν θέλεις να χάσεις κιλά, τότε θα πρέπει να τα αποφεύγεις. Τι ισχύει, όμως, στην πραγματικότητα;

Λίπη και απώλεια βάρους; Ποια είναι η σχέση αυτών των δύο; Πώς το ένα επηρεάζει το άλλο; Το σημαντικό είναι πως τα λίπη αποτελούν ουσιαστικό μέρος οποιασδήποτε διατροφής και μπορεί ακόμη να σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος.

Ουσιαστικά, όπως αναφέρουν οι ειδικοί, τα λίπη παίζουν πραγματικά σημαντικό ρόλο στο σώμα. Μερικά από αυτά είναι πως τα λίπη παρέχουν στο σώμα μας ενέργεια και προστατεύουν τα ζωτικά μας όργανα. Και αυτό μόνο λίγο δεν το λες! Παράλληλα, το σώμα χρειάζεται επίσης το λίπος για να απορροφά τις απαραίτητες λιποδιαλυτές βιταμίνες, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α, D, E και K.

Παράλληλα, αν τα προσθέσεις στη διατροφή σου, μπορείς επίσης να χάσεις βάρος! Χρειάζεται περισσότερο χρόνο για το σώμα σου για την πέψη των λιπών, κάτι που σημαίνει πως σε κρατά γεμάτο για περισσότερο χρόνο κι εσύ με τη σειρά σου καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες.

Πολύ περισσότερο το να μειώσεις τα λίπη από τη δίαιτά σου ή να τα αποφύγεις τελείως, μπορεί να κάνει τον μεταβολισμό σου πιο αργό και σίγουρα αυτό δεν το θέλεις.

Μια μελέτη διαπίστωσε ότι όσοι ακολούθησαν δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, παρουσίασαν μεγαλύτερη μείωση στην ξεκούραση και τη συνολική ενέργεια που κατανάλωναν.

Αλλά ποιο είναι το κλειδί για τα λίπη και ποιος είναι ο διαχωρισμός που πρέπει να κάνεις; Να επιλέγεις τα υγιή λίπη και να αποφεύγεις τα ανθυγιεινά. Υπάρχουν τέσσερις βασικοί τύπο λιπών: μονοακόρεστα και πολυακόρεστα, καλά λίπη, κορεσμένα και trans-λιπαρά. Το τελευταίο μπορεί να αυξήσει τη χαμηλής πυκνότητας λιποπρωτείνη ή την κακή χοληστερόλη, γεγονός που ενέχει μεγαλύτερο κίνδυνο για καρδιαγγειακές παθήσεις.

Έτσι, πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός σχετικά με τον εαυτό σου και τι επιλέγεις να βάλεις στον οργανισμό σου. Τηγανητά, μπισκότα, παγωτά, γαλακτοκομικά και κόκκινα κρέας με μέτρο…

Απ’την άλλη, είναι πιθανό να το παρακάνεις με τα υγιή λίπη, όπως το αβοκάντο, τα καρύδια και τα λιπαρά ψάρια. Η υπερβολική κατανάλωση «καλών» λιπών επίσης, δεν θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος.

Ισορροπία πάνω από όλα! Για να πετύχεις τους στόχους σου και να είσαι υγιής, χρειάζεσαι μια ισορροπημένη διατροφή που αποτελείται από υγιείς υδατάνθρακες, άπαχες πρωτεΐνες και υγιή λίπη.

Δες και αυτό:

Γιατί πρέπει να εντάξεις την «αντιφλεγμονώδη διατροφή» στη ζωή σου;

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved