Λεπτή μέση χωρίς γυμναστική; Έτσι θα το πετύχεις!

LIKE US ON FACEBOOK

Οι περισσότερες γυναίκες θέλουν μέση… «δαχτυλίδι» αλλά επίσης, οι περισσότερες γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι. Μερικές το έχουν από του φυσικού της… κι άλλες πρέπει να δουλέψουν για αυτό. Λεπτή μέση χωρίς γυμναστική; Έτσι θα το πετύχεις!

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Καρδιάς, Πνεύμονα και Αίματος (NIH), εάν η πλειοψηφία του σωματικού λίπους εμφανίζεται γύρω από τη μέση αντί για τους γοφούς, τότε έχεις υψηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2.

Για τις γυναίκες με μέση περίπου 89 εκατοστά, αυξάνεται σημαντικά η πιθανότητα εμφάνισης αυτών των ασθενειών. Και γι’ αυτό πρέπει να δώσεις προσοχή γιατί όταν λέμε λεπτή μέση δεν το λέμε για λόγους αισθητικούς αλλά για την υγεία.

Και μπορεί εσύ να μην έχεις χρόνο για το γυμναστήριο (κακώς!), αλλά ευτυχώς υπάρχουν ορισμένα πράγματα, ορισμένες εναλλακτικές που μπορείς να δοκιμάσεις.

Λεπτή μέση χωρίς γυμναστική; Έτσι θα το πετύχεις!

Στάση σώματος

Μια καλή στάση σώματος κάνει τους κοιλιακούς μυς πιο δυνατούς και σφιχτούς. Έτσι, θα πρέπει να αποφύγεις να γέρνεις προς τα κάτω ή προς τα πίσω, καθώς αυτές οι θέσεις μπορεί να κάνουν το στομάχι σου να «βγει» προς τα έξω.

Διόρθωσε τη στάση σώματός σου… είναι κάτι που απαιτεί εξάσκηση!

λεπτή μέση χωρίς γυμναστική

Photo: reshot.com/Marco Lamberto

Ενυδάτωσε τα κύτταρά σου

Πρέπει να πίνεις νερό όχι απλά για να έχεις υγιή κύτταρα αλλά για να απαλλαγείς από τοξίνες και να τις αποβάλλεις από το σώμα.

Η επαρκής πρόσληψη νερού διευκολύνει επίσης το μεταβολισμό, καθώς διευκολύνει την πέψη. Παράλληλα, αυξάνει την ποσότητα θερμίδων που καις. Και φυσικά, τα καλά νέα είναι ότι το νερό δεν έχει θερμίδες!

Πίνοντας ένα ποτήρι νερό πριν από τα γεύματα μπορεί να μειώσει την όρεξή σου και να καταναλώνεις μικρότερη ποσότητα φαγητού.

Πες «όχι» στους υδατάνθρακες

Η κατανάλωση υδατανθράκων και ζάχαρης από μόνη της δεν είναι το πραγματικό πρόβλημα…

Το ζήτημα είναι πως όταν καταναλώνεις περισσότερους υδατάνθρακες και καις λιγότερες θερμίδες, τότε αυξάνεις το βάρος σου. Ως εκ τούτου, οι υπερβολικοί υδατάνθρακες θα αποθηκευτούν στο σώμα και θα μεγαλώσουν το μέγεθος γύρω από την κοιλιά.

Πρέπει ή δεν πρέπει να τρως υδατάνθρακες όταν γυμνάζεσαι;

Άγχος, άγχος, άγχος

λεπτή μέση χωρίς γυμναστική

Photo: Unsplash/Lena Bell

Τι σχέση έχει;;; Το άγχος είναι η αιτία για πολλά από αυτά που μας συμβαίνουν. Και φυσικά, λόγω άγχους παίρνεις κιλά.

Ο εγκέφαλός σου θεωρεί πως πρέπει να φας, καθώς έχεις ήδη καταναλώσει τις θερμίδες για να αντιμετωπίσεις το άγχος.

Ένας άλλος ένοχος είναι η αύξηση κορτιζόλης. Αυτή η ορμόνη ενεργοποιείται ως αντίδραση στο άγχος. Θα μπορούσε, με τη σειρά του, να αυξήσει το επίπεδο ινσουλίνης στο αίμα, το οποίο θα μπορούσε να μειώσει το σάκχαρο στο αίμα και να σε κάνει να νιώσεις πεινασμένη!

Μασάζ

Κάνε ένα ωραίο, ζεστό, χαλαρωτικό μασάζ στην περιοχή της κοιλιάς. Το μασάζ έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την ποσότητα λίπους που αποθηκεύεται στο σημείο και όλες γνωρίζουμε πόσο… επίμονο είναι!

Καθρέπτη, καθρεπτάκι μου…

λεπτή μέση χωρίς γυμναστική

Photo: unsplash/Siora Photography

Πολλοί ειδικοί προτείνουν τα τοποθετήσεις έναν καθρέπτη σε σημείο που να σου υπενθυμίζει τον στόχο σου και να μην ξεφεύγεις.

Έχει αποδειχθεί πως όταν έχεις έναν ολόσωμο καθρέπτη μπροστά από το σημείο που τρως, καταναλώνεις μικρότερη ποσότητα φαγητού. Αν μας ρωτάς… εμείς δεν είμαστε και πολύ υπέρ αυτής της «τεχνικής»!

Διαβάστε επίσης:

Sexy back και σωστή στάση σώματος μ’ αυτές τις ασκήσεις

Photo: unsplash/mr lee

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved