Κάθεσαι όλη μέρα σ’ ένα γραφείο; Δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις και δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Θα νιώσεις αμέσως καλύτερα, ενώ ταυτόχρονα θα τεντώσεις του μύες σου, που λογικά έχουν πιαστεί.

Εάν κάθεσαι όλη μέρα σ’ ένα γραφείο, το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις είναι μια έντονη προπόνηση. Είναι σημαντικό ωστόσο να κάνεις απλές και μικρές ασκήσεις που θα βελτιώσουν το σώμα και τη διάθεσή σου άμεσα.

Ποιες είναι οι ασκήσεις που μπορείς να κάνεις; Δοκίμασε αυτές και πες μας εάν έχουν αποτέλεσμα.

Yoga

Όλες οι στάσεις στη yoga συνδυάζουν τη σωματική άσκηση με την αναπνοή. Εκτός του ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις streching σ’ όλους τους μύες, η yoga θα σε βοηθήσει επίσης να χαλαρώσεις και να διώξεις το στρες της δουλειάς.

Pilates

Το pilates θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις την ευθυγράμμιση της στάσης σου, αλλά και τη σταθερότητα του πυρήνα σου. Tο pilates ενδυναμώνει τους μύες, μέσα από μια σειρά ασκήσεων που επικεντρώνονται σ’ ολόκληρο το σώμα.

γραφείο - ασκήσεις

Κολύμπι

Τώρα που σιγά σιγά ανοίγει ο καιρός είναι και το ιδανικό χόμπι. Αν κάθεσαι όλη μέρα σ΄ένα γραφείο, το κολύμπι είναι ο ιδανικός και πιο διασκεδαστικός τρόπος να γυμναστείς. Έχει πολλά οφέλη για την καρδιά, τον έλεγχο της αναπνοής, αλλά και την ενδυνάμωση των μυών.

Περπάτημα

Είσαι μπροστά από έναν υπολογιστή για τουλάχιστον οκτώ ώρες. Δεν έχεις διάθεση να κάνεις τίποτα, παρά να γυρίσεις στο σπίτι σου. Πάρκαρε το αυτοκίνητο λίγο πιο μακριά απ’ ότι συνήθως, ή αν χρησιμοποιείς τα Μέσα, κατέβα μία ή δύο στάσεις πιο πριν και περπάτησε μέχρι το σπίτι.

Photo: Unsplash/Andrew Neel