Είναι δυνατόν να τρως υγιεινά όταν γευματίζεις με την παρέα σου ή τον σύντροφό σου έξω σε ένα εστιατόριο; Σίγουρα γίνεται, με λίγη προσπάθεια και κάποιες υγιεινές επιλογές!

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να βουτήξεις στο μενού, να το μελετήσεις βαθιά και να βρεις τα φαγητά που θα είναι τα πιο υγιεινά και ταυτόχρονα νόστιμα.

Αν κάνεις διατροφή και προσέχεις το σώμα σου, προσπαθείς να τρέφεσαι υγιεινά και πάντα με μέτρο, καλά κάνεις και σε καταλαβαίνω! Είμαι σίγουρη πώς κάθε φορά θα σκέφτεσαι αν πρέπει να βγεις σε ένα εστιατόριο και να απολαύσεις ένα γεύμα ή θα πρέπει να τρέφεσαι μόνο με σπιτικό φαγητό, που πάντα ξέρεις τι περιλαμβάνει.

Αν θες τη συμβουλή μου, ξέφυγε από αυτές τις σκέψεις και ξεκίνα να μελετάς το μενού πριν επισκεφτείς το μαγαζί! Επίσης, μην ντρέπεσαι να ζητήσεις αλλαγές σε κάποιο πιάτο που επιθυμείς! Όλα είναι στο μυαλό τελικά, αν δε το υπεραναλύεις θα δεις πόσο εύκολο μπορεί να γίνει.

Είναι τελικά υγιεινά τα pop corn;

Σήμερα, λοιπόν, θα μάθεις πώς να τρέφεσαι σωστά σε οποιοδήποτε εστιατόριο και αν πας! Ακολούθησε τις συμβουλές μου και απόλαυσε κάθε έξοδό σου. Να θυμάσαι πώς μία έξοδος στο εστιατόριο πρέπει να είναι απόλαυση κι όχι ενοχή.

5 μυστικά για να διατηρήσεις την υγιεινή διατροφή σου στο εστιατόριο:

Μόλις βρεθείς στο εστιατόριο, αναζήτησε τα λαχανικά!

Τα λαχανικά περιέχουν πολλές βιταμίνες και μέταλλα και τυχαίνει να είναι και νόστιμα, οπότε μόλις βρεις λαχανικά στο μενού, μην έχεις δεύτερες σκέψεις!

Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, πρόσεξε και προτίμησε τα μη αμυλούχα λαχανικά – μπρόκολο, καρότα, κολοκυθάκια, κολοκύθα, πιπεριές, ντομάτες, κρεμμύδια, κουνουπίδι, πράσινα φασόλια, λαχανάκια Βρυξελλών, σπαράγγια, γλυκοπατάτες ή συνδυασμούς όλων αυτών.

Οι συγκεκριμένοι τύποι λαχανικών κοστίζουν περισσότερο και συνήθως συνοδεύονται με πατάτες, ζυμαρικά ή ρύζι γιατί είναι εύκολες, φθηνές και αγαπημένες από τους περισσότερους πελάτες επιλογές.

Αλλά, ας είμαστε ειλικρινείς, σίγουρα δεν είναι η καλύτερη επιλογή για τη διατροφή, ειδικά για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος. Οπότε αν σου δοθεί η ευκαιρία προτίμησε το ρύζι, είναι η πιο υγιεινή επιλογή. Αν είναι καστανό ρύζι, ακόμα καλύτερα. Μην ντραπείς να το ζητήσεις.

υγιεινή διατροφή
Pexels

Ο πιο υγιεινός τρόπος να κάνεις πεντανόστιμο ένα oatmeal bowl!

Το καλύτερο κυρίως πιάτο είναι μια άπαχη πρωτεΐνη

Κάνεις υγιεινή διατροφή; Μείνε μακριά από παναρισμένα γεύματα, τηγανητά, με μεγάλη ποσότητα σάλτσας και καλυμμένα με τυρί ορεκτικά. Τα ψητά κρέατα και τα ψάρια είναι τα καλύτερα. Ευτυχώς, αυτό είναι κάτι που η πλειοψηφία των εστιατορίων προσέχει και δίνει βάση.

Τα σάντουιτς, τα πιάτα με ζυμαρικά και οποιοδήποτε στοιχείο μενού όπου μια μεγάλη μερίδα του φαγητού είναι υδατάνθρακες δεν θα είναι και τόσο υγιεινά. Πολύ σημαντικό, να αποφεύγεις το ψωμί, προσπάθησε να το παραλείψεις κι αν δεις ότι δεν τα καταφέρνεις, τότε ζήτησε ευγενικά να μη στο σερβίρουν.

Η σαλάτα μπορεί να είναι ακούγεται υγιεινή, αλλά δεν είναι πάντα

Εάν όλα τα συστατικά της σαλάτας αναφέρονται στο μενού, τότε μπορείς να ζητήσεις να αφαιρεθεί κάτι που δε σου αρέσει ή δε συμβαδίζει με τη διατροφή που έχει επιλέξει.

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις να κάνεις ελιγμούς και αλλαγές στα συστατικά, να προσθέσεις, δηλαδή, μια άπαχη πρωτεΐνη και να προτιμάς λαχανικά όπως καρότο, αγγούρι, κρεμμύδι και ντομάτα, τα οποία τις περισσότερες φορές είναι διαθέσιμα

Για το ντρέσινγκ μπορείς να ζητήσεις μια σπιτική βινεγκρέτ στο πλάι, που είναι και η πιο υγιεινή. Τα βιομηχανοποιημένα υλικά και οι συσκευασμένες σάλτσες περιέχουν ανθυγιεινά λίπη και συντηρητικά.

υγιεινή διατροφή
Pexels

Προσοχή στα ορεκτικά και τα επιδόρπια!

Νιώθω λίγο άσχημα που σε έχω ζαλίσει με μη και κανόνες που πρέπει να ακολουθείς, αλλά πρόκειται για την υγεία σου, δεν παίζουμε!

Τα ορεκτικά πραγματικά είναι το συνώνυμο των ανθυγιεινών επιλογών στα περισσότερα εστιατόρια, οπότε μπορείς να επιλέξεις ένα κοκτέιλ γαρίδας που είναι πάντα η πιο ασφαλής επιλογή.

Το ίδιο ισχύει και με το επιδόρπιο που τις περισσότερες φορές είναι ένα γλυκό με πολλή ζάχαρη. Εσύ προτίμησε κάποιο είδος φρούτο της αρεσκείας σου.

Ακολουθείς μια χορτοφαγική διατροφή; Όλες οι πηγές πρωτεΐνης που πρέπει να συμπεριλάβεις στη διατροφή σου και δεν έχουν κρέας!

Απέφυγε το fast food

Αν κάνεις υγιεινή διατροφή, όταν επιλέγεις ένα μαγαζί για φαγητό, μην μπαίνεις στον πειρασμό και πηγαίνεις σε fast foodάδικα. Δε λέω κι εγώ λατρεύω τις γεύσεις τους, αλλά τα αποφεύγω με νύχια και με δόντια γιατί γνωρίζω πόσο ανθυγιεινά είναι. Δώσε προσοχή στον κατάλογο του εστιατορίου και βεβαιώσουμε πώς δεν συγκαταλέγεται στα fast foodάδικα.

Άλλο ένα μυστικό που θα πρέπει πάντα να θυμάσαι, είναι πως πέρα από το φαγητό την ίδια βαρύτητα πρέπει να δίνεις και στο ποτό σου. Μην επιλέγεις αναψυκτικά και ποτά που είναι γεμάτα ζάχαρη. Προτίμησε το νερό, μία σόδα ή ακόμα και τσάι χωρίς ζάχαρη!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News