Καλοκαίρι δεν σημαίνει απαραίτητα και αύξηση του βάρους και με αυτές τις καλοκαιρινές τροφές για απώλεια βάρους όχι απλά δεν θα πάρεις κιλά, αλλά θα χάσεις κι όλας. 

Το Καλοκαίρι άλλοι χάνουν πιο εύκολα κιλά κι άλλοι τείνουν να καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες ανθυγιεινών φαγητών, με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην χάνουν, αλλά να παίρνουν κι όλας κιλά. Ωστόσο, με αυτές τις καλοκαιρινές τροφές για απώλεια βάρους θα διώξεις τα περιττά σου κιλά, που τόσο επιθυμείς.

Καλοκαιρινές τροφές για απώλεια βάρους

Καρπούζι 

Είναι πάντα μια καλή επιλογή για να μην φας γλυκό, ενώ αποτελείται κυρίως από νερό. Το γεγονός αυτό σε προστατεύει από την αφυδάτωση, κρατώντας τον οργανισμό σου ενυδατωμένο, ακόμα κι όταν ο ήλιος καίει.

καλοκαιρινές τροφές για απώλεια βάρους

Ντομάτες 

Οι ντομάτες, πλούσιες σε λυκοπένιο, έχουν αντιοξειδωτικό χαρακτήρα, ενώ συγχρόνως έχουν λίγες θερμίδες. Διαθέτουν βιταμίνες απαραίτητες για τον οργανισμό σου και ενισχύουν την καύση λίπους.

Αγγούρι 

Θες να δροσιστείς, αλλά και να χάσεις κιλά; Το αγγούρι είναι η τέλεια λύση στην κυριολεξία. Διαθέτει λίγες θερμίδες, είναι πλούσιο σε νερό, αποτελεί φυσικό διουρητικό, ενώ βοηθάει στην καταπολέμηση της κατακράτησης και στην καύση θερμίδων.

Γιαούρτι 

Αν το Χειμώνα το απέφευγες γιατί σου φαινόταν κάπως… κρύο, τώρα δεν έχεις καμία δικαιολογία για να μην το φας. Είναι δροσερό, περιέχει πρωτεΐνες, είναι πλούσιο σε βιταμίνες, βοηθά στην απώλεια βάρους κι αν το συνδυάσεις με φρούτα ή και βρώμη, είναι το τέλειο καλοκαιρινό σνακ.

καλοκαιρινές τροφές για απώλεια βάρους

Γαρίδες 

Καλοκαίρι είναι και φυσικά δεν γίνεται να μην φας κάτι σε ψάρι ή θαλασσινό. Οι γαρίδες είναι μια καλή επιλογή αν θες να χάσεις βάρος, αφού δεν έχουν πολύ λίπος και αποτελούν καλή πηγή σεληνίου και βιταμινών. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να καταναλώνεις και ψάρι.

Κολοκυθάκια 

Εντάξει, δεν τα συναντάς μόνο το καλοκαίρι, όμως είναι σημαντικά αν θες να χάσεις κιλά. Τα κολοκυθάκια έχουν υψηλά επίπεδα καλίου και αποτρέπουν την κατακράτηση υγρών, ενώ βοηθούν και στη δυσκοιλιότητα.

Πράσινο τσάι 

Ένα ποτήρι δροσερό πράσινο τσάι ίσως να είναι ό,τι χρειάζεσαι. Είναι σύμμαχος του αδυνατίσματος, αφού ενισχύει την καύση λίπους και βοηθά τον έλεγχο της όρεξης.

Μην ξεχνάς, ακόμα, πως στις περισσότερες περιπτώσεις τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά συμβάλλουν στην απώλεια βάρους, γι’ αυτό και στην διατροφή είναι καλό να εντάξεις και τα κεράσια, τα ροδάκινα, το σπανάκι, τον ανανά, ενώ και το νερό είναι απαραίτητο! 

Διάβασε ακόμα:

Διατροφικά do’s και don’ts για όταν κάνει ζέστη!

Photos: Pexels