Γνωρίζουμε πως το να αποκτήσουμε επίπεδη κοιλιά μόνο εύκολο δεν είναι. Απαιτεί γυμναστική και καλή διατροφή και είναι σημαντικό να τα κάνεις και τα δύο. Και βρήκαμε τις ιδανικές τροφές για φλατ κοιλιά που δεν σου περνούν απ’ το μυαλό!

Αν η απώλεια λίπους στην κοιλιά είναι ο στόχος σου, τότε έχεις ανοίξει το σωστό άρθρο. Γιατί βρήκαμε τις 7 τροφές για φλατ κοιλιά που πραγματικά δεν τις περιμένεις.

Γνωρίζεις ήδη τους βασικούς κανόνες, όπως λίγες και σωστές θερμίδες, άσκηση, λιγότερη ζάχαρη, ύπνος και σωστή διαχείριση του άγχους. Ναι όλα παίζουν τον ρόλο τους.

Και φυσικά η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και είναι στο χέρι σου να τη ρυθμίσεις. Είναι σημαντικό να ακολουθείς ένα συγκεκριμένο πλάνο που να σε ικανοποιεί και φυσικά να σου δίνει όλα τα θρεπτικά συστατικά.

Οι 7 τροφές για φλατ κοιλιά που… θα σε σώσουν!

Μπρόκολο

τροφές για φλατ κοιλιά

Το μπρόκολο είναι σημαντικό για να κάψεις το σπλαχνικό λίπος. Μια μελέτη έχει δείξει πως υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ της κατανάλωσης λαχανικών, όπως το μπρόκολο και των χαμηλότερων επιπέδων σπλαχνικού λίπους

Το μπρόκολο παράλληλα, περιέχει ασβέστιο, το οποίο έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλει στην αύξηση της απώλειας λίπους, ειδικά γύρω από την κοιλιακή περιοχή.

Κρεμμύδι

Τα κρεμμύδια περιέχουν ένα είδος διαλύτη που ονομάζεται ινουλίνη, η οποία δρα ως prebiotic. Σύμφωνα με νέες μελέτες, αυτό μπορεί να βοηθήσει στη διευκόλυνση της απώλειας βάρους στην κοιλιακή περιοχή.

Σολομός

τροφές για φλατ κοιλιά

Ο σολομός μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις το λίπος στην κοιλιά επειδή είναι μια από τις πιο πλούσιες πηγές της βιταμίνης D. Πολλές έρευνες έχουν αποδείξει πως η βιταμίνη D εμπλέκεται στην καύση των λιπωδών κυττάρων.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι δεν είναι απλώς πλούσιο σε ασβέστιο αλλά επίσης έχει μια άπαχη πρωτεΐνη που μπορεί να βοηθήσει τις προσπάθειες απώλειες βάρους. Παράλληλα, σε κρατά γεμάτο για περισσότερες ώρες επομένως δεν θα νιώθεις το στομάχι σου να γουργουρίζει!

Κοτόπουλο

τροφές για φλατ κοιλιά

Όπως το γιαούρτι, έτσι και το κοτόπουλο είναι μια άπαχη πρωτεΐνη που σε βοηθά να είσαι πλήρης και να κάψεις το λίπος στην κοιλιά.

Φακές και φασόλια

Οι φακές και τα φασόλια είναι πλούσια σε ίνες διαλύτες, που είναι ο καλύτερος υδατάνθρακας για να σε βοηθήσει να κάψεις το λίπος στην κοιλιά. Οι διαλύτες αυτοί σχηματίζουν ένα “gel” το σώμα όταν ενώνεται με νερό. Αυτό το gel επιβραδύνει την πέψη στο σώμα και σε κρατά γεμάτο για περισσότερη ώρα. Και έρευνες έχουν αποδείξει πως μειώνει την ποσότητα λίπους στην κοιλιακή περιοχή.

Αβοκάντο

τροφές για φλατ κοιλιά

Έρευνες υποστηρίζουν πως οι άνθρωποι που τρώνε συχνά αβοκάντο έχουν χαμηλότερη περιφέρεια μέσης και ΔΜΣ. Επιπλέον, δεδομένου ότι το αβοκάντο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λίπη, παρέχει ένα αίσθημα πληρότητας.

Διαβάστε επίσης:

Ο καλύτερος τρόπος για να χάσει το λίπος στην κοιλιά μια γυναίκα !