Αυτή η προπόνηση θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις περισσότερο κι απ’τη γιόγκα, σύμφωνα με το Pinterest, την πλατφόρμα στην οποία απευθυνόμαστε για όλα όσα μας απασχολούν.

Μπορεί οι διακοπές πλέον να μοιάζουν με ένα σενάριο μακρινό και οι περισσότεροι να έχουμε επιστρέψει στους κανονικούς μας ρυθμούς και την καθημερινότητά μας, υπάρχουν όμως, τρόποι για να χαλαρώσουμε μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά.

Όταν η ένταση είναι μεγάλη, όταν ο κόμπος στον λαιμό έχει αρχίσει να σε ενοχλεί και να σε εμποδίζει να αναπνέεις ελεύθερα, τότε ξέρουμε ποια είναι η προπόνηση που πρέπει να ξεκινήσεις. Και όχι, δεν είναι η γιόγκα.

Σύμφωνα λοιπόν με τις αναζητήσεις στο Pinterest, η προπόνηση που περισσότερο σε βοηθάει να χαλαρώνεις, αλλά και ανακουφίζει το άγχος είναι το Tai Chi.

Dougal Waters / Getty Images

Αυτή η κινεζική πρακτική, η οποία ξεκίνησε ως τακτική αυτοάμυνας, έχει βοηθήσει αρκετούς ανθρώπους να ξεπεράσουν το άγχος τους και να χαλαρώσουν όταν είναι στα πρόθυρα μιας κρίσης πανικού.

Στο Tai Chi το μυαλό θα πρέπει να είναι σε πλήρη αρμονία με το σώμα, οι κινήσεις θα πρέπει να είναι αργές και οι αναπνοές το ίδιο. Σκέψου κάτι σαν τον διαλογισμό, αλλά με περισσότερες κινήσεις.

Ποια είναι τα οφέλη του Tai Chi;

  1. Μειώνει το σωματικό και ψυχικό στρες.
  2. Βελτιώνει την υπέρταση.
  3. Μειώνει τον πόνο απ’ την αρθρίτιδα.
  4. Βοηθά στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης.
  5. Αυξάνει την ενέργεια.

Κι αν δεν θέλεις να χαλαρώσεις και δεν είσαι αγχώδης τύπος, αξίζει να δοκιμάσεις το Tai Chi, γιατί μερικά μαθήματα αυτοάμυνας σίγουρα δεν θα πάνε χαμένα! Λοιπόν, τι λες θα ξεκινήσεις μερικά μαθήματα;

Διάβασε επίσης:

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι πρέπει να τρώμε πρωινό πριν την προπόνηση!

Photo: GETTY IMAGES