Η μεσογειακή διατροφή είναι η καλύτερη και έτσι θα την ακολουθήσεις!

LIKE US ON FACEBOOK

Έρευνες έχουν δείξει πως η μεσογειακή διατροφή είναι η καλύτερη και σε βοηθά να είσαι υγιής και να χάσεις πιο εύκολα βάρος. Πώς μπορείς να την ακολουθήσεις;

Ακόμη κι αν δεν θέλεις να χάσεις βάρος, η μεσογειακή διατροφή είναι η καλύτερη γιατί κάνει καλό στην καρδιά σου, στα μάτια, στη λειτουργία του εγκεφάλου και λένε πως σε βοηθά να ζήσεις περισσότερο.,

Και το καλύτερο της υπόθεσης είναι ότι είναι πολύ εύκολη να την ακολουθήσεις. Μια διατροφή πλούσια σε βιταμίνες, φρούτα, όσπρια, λάδι και φασόλια, λίγο κρέας, γαλακτοκομικά και αυγά. Και το κρασί επιτρέπεται.

Πώς μπορείς να ακολουθήσεις τη μεσογειακή διατροφή; Ευτυχώς επειδή ζούμε στην Ελλάδα έχουμε τα καλύτερα προϊόντα και θα σου είναι πολύ εύκολο να την ακολουθήσεις.

Ένα βασικό πρόγραμμα πρέπει να περιλαμβάνει: λίγα λαχανικά/φρούτα, 1/4 ολικής άλεσης προϊόντα και 1/4 ψάρι, άπαχη πρωτεΐνη και μικρή ποσότητα υγιούς λίπους. Παρακάτω θα δεις ένα βασικό πλάνο και θα διαπιστώσεις πως με απλούς συνδυασμούς μπορείς να έχεις το καλύτερο γεύμα, το πιο θρεπτικό και υγιές. Όλα αυτά δηλαδή που σου προσφέρει η μεσογειακή διατροφή.

Πρωινό

  • Βρώμη (πρωτεΐνες) με μούρα (φρούτο) και καρύδια (υγιές λίπος).
  • Γιαούρτι (πρωτεΐνη) με αμύγδαλα (υγιές λίπος) και φράουλες (φρούτα) σε συνδυασμό με ένα ψωμάκι του τοστ (ολικής άλεσης).
  • Αυγά (πρωτεΐνη) με σπανάκι, μανιτάρια, κρεμμύδια και ντομάτες (λαχανικά) και καστανό ρύζι (ολικής άλεσης).

Μεσημεριανό/Βραδινό

  • Ψάρια (πρωτεΐνες) με μπρόκολο στον ατμό (λαχανικά) και ρύζι σε λάδι (υγιές λίπος).
  • Φιλέτο λαχανικών (πρωτεΐνες και λαχανικά) με σαλάτα ρόκα, quinoa και λαχανικά.
  • Burrito bowl με μαύρα φασόλια (πρωτεΐνες και υγιή λίπη), γλυκοπατάτα, λάχανο, καρότα (λαχανικά) και αβοκάντο (υγιές λίπος) με σπόρους κολοκύθας (υγιές λίπος) και καστανό ρύζι (ολικής άλεσης).

Επιδόρπιο

  • Φρούτα ή λαχανικά
  • Μικρή ποσότητα τυριού (δύο έως και τρεις φορές την εβδομάδα, όχι καθημερινά)
  • Πράσινο τσάι
  • Μαύρη σοκολάτα (με μέτρο)

Ένα ποτήρι κρασί είναι αποδεκτό, αλλά όχι σε καθημερινή βάση. Όλα με μέτρο, αυτό είναι το κλειδί για μια καλή και υγιεινή διατροφή.

Διαβάστε επίσης:

«Κλέβουμε» μόνο 5 κανόνες απ’ την keto diet για μια καλύτερη διατροφή!

Photo: healthline.com

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved