Είτε κάνεις γυμναστική μόνος στο σπίτι, είτε στο γυμναστήριο πρέπει να δώσεις προσοχή για να αποφύγεις μικροτραυματισμούς αλλά και για να εκτελέσεις σωστά την κάθε άσκηση. Τι πρέπει να κάνεις πριν από κάθε άσκηση γυμναστικής;

Η σανίδα είναι η κίνηση που πρέπει να κάνεις πριν από κάθε άσκηση γυμναστικής για το καλό του κορμού σου. Ο κορμός είναι ο πιο σημαντικός γιατί είναι η κεντρική δύναμη που επηρεάζει όλα όσα κάνεις.

Κάθε κίνηση που κάνεις ξεκινάει απ’ τον πυρήνα, είτε τρέχεις, είτε αλλάζεις μεριά, είτε κάνεις ασκήσεις ενδυνάμωσης, είτε κάνεις pilates. Και γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να κάνεις προθέρμανση τον πυρήνα σου!

Είναι σημαντικό να ξεκινήσεις μια άσκηση με μια προθέρμανση του πυρήνα επειδή ο πυρήνας είναι το κέντρο όλων. Έτσι, θα ενεργοποιήσεις τον πυρήνα και θα κάνεις την κατάλληλη ευθυγράμμιση με τις υπόλοιπες κινήσεις.

πριν από κάθε άσκηση γυμναστικής

unsplash/Form

Χωρίς αυτήν την κίνηση όταν κάνεις σανίδα, δεν γυμνάζεις τους κοιλιακούς!

Όταν έχεις ένα ζεστό πυρήνα επιτρέπεις σε όλο το σώμα να μετακινηθεί από ένα ισχυρό θεμέλιο. Όσο πιο ισχυρή είναι η βάση σου, τόσο πιο σωστή θα είναι η άσκηση και τόσο καλύτερα θα γυμναστούν οι μυς.

Έτσι, ανεξάρτητα απ’ την άσκηση που θα κάνεις, θα πρέπει να έχεις προετοιμάσει τον πυρήνα σου.

Έτσι, λοιπόν, πριν από κάθε άσκηση γυμναστικής κάνε σανίδα. Μπορείς να κάνεις τη συγκεκριμένη άσκηση για 30 δευτερόλεπτα μέχρι και ένα λεπτό.

πριν από κάθε άσκηση γυμναστικής

Pexels

Ξεκουράσου για λίγο και επανάλαβε ακόμη τρεις φορές. Στη συνέχεια, μπορείς να κάνεις την άσκηση που θέλεις. Έτσι, θα διατηρείς τον πυρήνα σου ζεστό και θα μπορείς με περισσότερη ελευθερία και ευλυγισία να κάνεις την κάθε άσκηση.

Την ίδια στιγμή θα αποφύγεις μικροτραυματισμούς και θα βγει πιο εύκολα και σωστά η προπόνησή σου κάτι που είναι και το ζητούμενο.

Tips για να κάνεις σωστά τη σανίδα:

  • Τράβα την κοιλιά σου προς τα μέσα, προς την σπονδυλική σου στήλη.
  • Πίεσε την κοιλιά σου προς τα μέσα σαν να τη ρουφάς και πίεσέ την.
  • Αυτό θα σε βοηθήσει σημαντικά για τους κοιλιακούς σου, και όχι μόνο για τον πυρήνα σου, ωστόσο μπορεί να ασκήσεις επώδυνη πίεση χαμηλά στην πλάτη σου.
  • Για να τελειοποιήσεις την άσκησή σου, μπορείς να σηκώσεις ελαφρώς τον πισινό σου στον αέρα και στη συνέχεια, να σφίγγεις τους κοιλιακούς σου αλλά και όλο σου το σώμα.

Διαβάστε επίσης:

Γιατί θα πρέπει να κάνεις την «αντίστροφη σανίδα» κι όχι την κανονική!