Κοιτώντας την star νομίζεις πως ο χρόνος έχει σταματήσει για εκείνη. Τόσο το πρόσωπό της όσο και το σώμα της είναι σαν να έχει μείνει 30 χρονών για πάντα… Και μπορεί να λέμε και πολύ με το 30. Πώς καταφέρνει να παραμένει έτσι η J.Lo. στα 50 της; Μάθαμε ένα απ’ τα μυστικά της και στο αποκαλύπτουμε! Εκτός απ’ το γεγονός ότι έχει φανταστικά γονίδια και γυμνάζεται πολύ, η διατροφή της Jennifer Lopez παίζει μεγάλο ρόλο στην εμφάνισή της!

Αναρωτιέσαι τι ακριβώς τρώει η Jennifer Lopez και διατηρεί αυτό το κορμί; Παρακάτω θα δεις το καθημερινό μενού της, απ’ το οποίο μπορείς να πάρεις ιδέες, να το προσαρμόσεις στις δικές σου ανάγκες και θέλω και να πάρεις έμπνευση για να δημιουργήσεις το δικό σου πλάνο διατροφής.

Η καθημερινή διατροφή της Jennifer Lopez

Η Jennifer είναι πεπεισμένη ότι η υγιεινή διατροφή της είναι το κλειδί για το σώμα της και το λαμπερό δέρμα της. Επιπλέον, αισθάνεται πολύ καλύτερα όταν τρώει υγιεινά. Σύμφωνα με την personal trainer της, Tracy Anderson, το υγιεινό φαγητό παρέχει στην Jennifer την ενέργεια που χρειάζεται για να κάνει ό, τι κάνει. “Είναι όλα πολύ θρεπτικά και οργανικά, με πολλές πρωτεΐνες”, λέει στο People.

Πρωινό

Η Jennifer ξεκινάει συχνά την ημέρα της με ένα υγιεινό smoothie. Το αγαπημένο της είναι ένα smoothie με κόκκινα φρούτα, γιαούρτι, κανέλα, μέλι, μερικά παγάκια, χυμό λεμονιού και μια κουταλιά σκόνης πρωτεΐνης.

Εάν θέλει κάτι διαφορετικό, επιλέγει φρούτα με βρώμη. Η τραγουδίστρια δεν πίνει ποτέ καφέ, εκτός αν είναι ντεκαφεϊνέ. “Δεν πίνω καφεϊνη εδώ και χρόνια. Πίνω νερό όλη μέρα, όμως, για να παραμένω ενυδατωμένη!”.

Μεσημεριανό

Για μεσημεριανό, η Jennifer τρώει συχνά μια σαλάτα με πολλά λαχανικά, σολομό, πιπεριές και κολοκυθάκια. Της αρέσει επίσης να προσθέτει καβουρδισμένους σπόρους κολοκύθας, φέτα και κρεμμύδια εσαλότ. Στη σαλάτα βάζει ντρέσινγκ με λεμόνι και ελαιόλαδο.

“Η Jennifer μένει μακριά από τα επεξεργασμένα τρόφιμα όσο το δυνατόν περισσότερο και παίρνει τα θρεπτικά συστατικά της κυρίως από φυτικά προϊόντα”, λέει η personal trainer της.

Φροντίζει, όμως να παίρνει πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα. Τρώει στάνταρ μια χούφτα μη αλατισμένους ξηρούς καρπούς την ημέρα. Παίρνει την πρωτεΐνη της από αυγά, γαλοπούλα, ψάρια και κοτόπουλο.

Βραδινό

Όταν είναι σπίτι, η Jennifer τρώει βραδινό με τα παιδιά της. Το δείπνο αποτελείται συνήθως από τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες με πολλά λαχανικά. Επιλέγει συχνά το καστανό ρύζι, τις γλυκοπατάτες ή την κινόα. Ένα από τα αγαπημένα της πιάτα είναι το στήθος κοτόπουλου στη σχάρα με ψητά λαχανάκια Βρυξελλών και ψητές γλυκοπατάτες.

Όταν η Jennifer είναι στο δρόμο, τρώει πάντα σε κάποιο εστιατόριο και διατηρεί κι εκεί τις υγιεινές διατροφικές της συνήθειες. “Τα περισσότερα εστιατόρια προσφέρουν υγιεινά γεύματα με λίγες θερμίδες. Επιλέγω μια σαλάτα ή ψάρι με λαχανικά. Φυσικά, βεβαιώνομαι επίσης ότι πίνω αρκετό νερό κατά τη διάρκεια του δείπνου”.

Επιδόρπιο

Παρόλο που η Jennifer τρώει εξαιρετικά υγιεινά, δεν μπορεί να αρνηθεί τα πάντα. «Περιστασιακά τρώω κάποιο ανθυγιεινό σνακ, αλλά με μέτρο», παραδέχεται η ίδια. Ποιες είναι οι ένοχες απολαύσεις της; Παγωτό σοκολάτας με κομμάτια μπισκότου και μπισκότα σοκολάτας.

Δες ακόμα:

Η φωτογράφιση της Jennifer Lopez στο GQ είναι ό,τι καλύτερο θα δεις σήμερα