Η καλύτερη άσκηση για την σπονδυλική στήλη είναι αυτή που έκανες μικρή!

LIKE US ON FACEBOOK

Η σπονδυλική στήλη είναι αυτή που κρατά το σώμα σου όρθιο και είναι ό,τι πιο σημαντικό έχεις! Εσύ γυμνάζεις την σπονδυλική σου στήλη ή την βλάπτεις καθημερινά; Και ποια είναι η καλύτερη άσκηση για την σπονδυλική στήλη;

Στη yoga, οι δάσκαλοι θα σου πουν πως για να έχεις μια ανοιχτή καρδιά θα πρέπει να έχεις μια μια ανοιχτή σπονδυλική στήλη. Και πώς θα το πετύχεις αυτό;

Πώς θα «ανοίξεις» την σπονδυλική σου στήλη, πώς θα την τεντώσεις και θα ανακουφιστείς; Αρκεί να κάνεις την άσκηση που έκανες μικρός και ήταν η αγαπημένη σου: Να κρεμαστείς και να αφήσεις την πλάτη σου να «ανοίξει» και να τεντωθεί.

Τι εννοούμε όταν λέμε να κρεμαστείς; Μπορεί να βρεις ένα γερό κλαδί από δέντρο ή ένα μονόζυγο και να κρεμαστείς από εκεί. Πιάσε το κλαδί με τα χέρια σου πολύ γερά και άφησε το σώμα σου ελεύθερο. Αλλά είναι σημαντικό να κρατάς γερά όλο σου το βάρος με τα χέρια.

Αυτή η άσκηση είναι ευεργετική για την σπονδυλική σου στήλη και όχι μόνο… Αρχικά, τεντώνει την σπονδυλική, βελτιώνει τη λαβή και τη δύναμη του πήχη του χεριού ενώ βοηθά στην υγεία των ώμων. Με λίγα λόγια, δεν πιάνεσαι απλώς και κρέμεσαι αλλά όλο το σώμα εμπλέκεται στη διαδικασία και δυναμώνει.

Όλοι λίγο-πολύ έρχονται αντιμέτωποι και νιώθουν την ένταση στους ώμους, στους αγκώνες και την πλάτη. Κι αυτό που κάνει η συγκεκριμένη άσκηση είναι να χρησιμοποιεί όλο το βάρος του σώματος για να ξεκινήσει να δημιουργεί περισσότερο χώρο ανάμεσα στις αρθρώσεις.

ασκήσεις για την σπονδυλική στήλη

unsplash/Charlotte Karlsen

Έτσι, δημιουργείς περισσότερο χώρο και δύναμη στους αγκώνες, στους ώμους κι ανάμεσα στον θώρακα και στα πλευρά. Επίσης, η βαρύτητα που σε τραβά προς τα κάτω δημιουργεί χώρο ανάμεσα στους σπονδύλους της σπονδυλικής στήλης.

Πόσο υγιές είναι το σώμα σου; Κάνε τα tests των 30 δευτερολέπτων!

Όταν επιστρέψεις και πάλι στο έδαφος, θα έχεις περισσότερο χώρο ανάμεσα σε κάθε άρθρωση σαν κομμάτια lego που δημιουργούν τη σπονδυλική σου στήλη. Με την πάροδο του χρόνο η στάση του σώματός σου θα βελτιωθεί, θα κάθεσαι καλύτερα στην καρέκλα, στο αμάξι και θα ανακουφιστείς από τον πόνο.

Μπορείς, λοιπόν, να κάνεις αυτήν την άσκηση για 5 με 10 δευτερόλεπτα όσο μπορείς να κρατηθείς και να την επαναλάβεις! Φρόντισε να κάνεις τη συγκεκριμένη άσκηση καθημερινά και η σπονδυλική σου στήλη θα σε ευχαριστεί.

Διαβάστε επίσης:

Κάθεσαι λάθος στην καρέκλα και επιβαρύνεις τη σπονδυλική σου στήλη

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved