Η cardio άσκηση έχει όλα όσα ζητάς από υγεία μέχρι σιλουέτα! Ειδικά αυτή την περίοδο με τον πανδημία η άθληση έχει γίνει ακόμα πιο δύσκολη να επιτευχθεί ειδικά αν δε γνωρίζεις πως να το κάνεις μόνος σου. Ωστόσο είτε πήγαινες συχνά γυμναστήριο είτε έλεγες ότι θα πας και ας μην έφτανες ποτέ στο κατώφλι, ήρθε η ώρα να το κάνεις πράξη καθώς υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τρόποι cardio άσκησης που μπορείς να επιλέξεις ποιος από όλους είναι ο ιδανικός για σένα.

3 διαφορετικοί τρόποι να κάνεις cardio

Οι cardio ασκήσεις περιλαμβάνουν οποιαδήποτε μορφή δραστηριότητας που προκαλεί την αύξηση του καρδιακού σου ρυθμού και την επιτάχυνση της αναπνοής σου. Πάμε να δούμε τις κατηγορίες αναλυτικά:

Τρέξιμο

Το τρέξιμο είναι μια από τις πιο δημοφιλείς μορφές ασκήσεων cardio. Οι άνθρωποι αρχίζουν να τρέχουν για διαφορετικούς λόγους, όπως απώλεια βάρους, συντήρηση φυσικής κατάστασης ή μόνο για διασκέδαση (ναι υπάρχουν και αυτοί που το απολαμβάνουν!). Το τρέξιμο μπορεί να τονώσει τους μυς σου, να βοηθήσει να κρατήσεις σταθερό το βάρος σου και μειώνει την αρτηριακή πίεση και τα επίπεδα χοληστερόλης.

Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με ένα γρήγορο περπάτημα και σιγά σιγά να αυξάνεις ρυθμό. Προσοχή! Καλό είναι να κάνεις ένα καλό ζέσταμα με ελαφριές εκτάσεις πριν και αφού τελειώσεις τη γυμναστική σου.

διατροφικοί μύθοι όταν γυμνάζεσαι
Pexels

Ποδηλασία

Την ποδηλασία μπορεί να την έχεις συνδέσει με μία βόλτα με το ποδήλατό σου, ωστόσο είναι πολλά περισσότερα από αυτό. Η ποδηλασία βοηθά στην οικοδόμηση των μυών των ποδιών χωρίς να ασκήσει υπερβολική πίεση στις αρθρώσεις σου. Εάν δεν έχεις ποδήλατο και σκέφτεσαι να πάρεις ένα τότε να ξέρεις ότι πέρα από την άσκηση μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και ως μέσο για τις κοντινές σου μετακινήσεις. Η ποδηλασία είναι μια άσκηση χαμηλών επιπτώσεων, η οποία το καθιστά ιδανικό για άτομα όλων των ηλικιών. Ειδικότερα, αυξάνει την πυκνότητα των οστών, διευκολύνει τον πόνο στις αρθρώσεις και την ακαμψία και μειώνει τα επίπεδα άγχους!

Hero Images/Getty Images

Κολύμπι

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι βρίσκουν ευκολότερη την άσκηση στο νερό παρά στο έδαφος, χωρίς αυξημένη προσπάθεια. Πρόκειται για μία cardio άσκηση όπου δεν καταπονεί το σώμα ώστε να αισθανθείς υπερβολική πίεση. Ωστόσο, εάν έχεις τραυματισμό στον αυχένα ή στον ώμο, θα πρέπει να προσέχεις όταν κολυμπάς, για να αποφύγεις την επιδείνωση του τραυματισμού σου. Σημαντικό ωστόσο είναι όσον αφορά στην κολύμβηση να μη ξεχνάς το αντηλιακό σου!

Το κολύμπι έχει πολλά οφέλη καθώς γυμνάζει όλο το σώμα σου και πιο συγκεκριμένα, τονώνει τους μυς σε ολόκληρο το σώμα, χτίζει δύναμη και βοηθά στην ανακούφιση του στρες.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News