Η σανίδα είναι η άσκηση που κάνουμε όλοι λάθος κι ανεβάζουμε το αίμα στο κεφάλι των personal trainers! Όσο απλή κι εύκολη άσκηση κι αν ακούγεται, στην πραγματικότητα υπάρχουν πολλά λαθάκια που μπορεί να κάνεις χωρίς καν να το καταλαβαίνεις! Επειδή, όμως, πρόκειται για μια απ’ τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για το σώμα σου, τελικά πώς θα κάνεις τη σανίδα σωστά;

Ο 27χρονος personal trainer Max Lowery λέει ότι η σανίδα είναι η άσκηση που βλέπει πιο συχνά να κάνουν λάθος στο γυμναστήριο. Ο ίδιος σημειώνει πως σημασία έχει το να ενεργοποιήσεις σωστά όλα τα σύνολα των μυών σου καθώς κάνεις την άσκηση και δευτερευόντως ο χρόνος που θα περάσεις σ’ αυτή τη θέση. Πώς θα κάνεις τη σανίδα σωστά;

“Θα δείτε συχνά ότι οι άνθρωποι κρατούν μια σανίδα για επτά λεπτά”, σχολιάζει ο Max Lowery και προσθέτει: “Αλλά προσωπικά δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα πιο βαρετό, και εγώ συνήθως την κρατάω για περίπου 30 δευτερόλεπτα”.

Ο Lowery έχει υποστηρίζει πως μπορεί να κάνει τη σανίδα σου διπλά πιο αποτελεσματική στον μισό χρόνο. “Είναι μια πολύ απλή τεχνική που μπορεί να υιοθετηθεί με τον τρόπο που αυξάνεις την αποτελεσματικότητα κάθε άσκησης”.

Παρακάτω θα δεις πώς θα κάνεις τη σανίδα σωστά

  • Ξάπλωσε και στήριξε το σώμα σου στους πήχεις σου σχηματίζοντας γωνία 90 μοιρών.
  • Οι αγκώνες σου θα πρέπει να είναι κολλητά με το σώμα σου, στο ύψος των ώμων.
  • Σήκωσε τον κορμό σου και στηρίξου στις άκρες των δαχτύλων των ποδιών σου.
  • Ο κορμός σου θα πρέπει να σχηματίζει μια ευθεία απ’ τους ώμους μέχρι τους αστραγάλους σου.
  • Κράτησε τη στάση για μερικά δευτερόλεπτα ενώ αναπνέεις κανονικά.
  • Εάν αρχίσεις να κουνιέσαι ή να τρέμεις, τότε κάνε ένα διάλειμμα και συνέχισε αργότερα.

Ο Max Lowery λέει ότι το ιδανικό είναι να κρατάμε τη σανίδα για περίπου 30 δευτερόλεπτα. Ευχαριστούμε!