Πρέπει επιτέλους να το παραδεχτούμε. Ως γυναίκες ενδιαφερόμαστε περισσότερο να γυμνάσουμε και να ανυψώσουμε την πίσω “κίνηση”. Εμείς βρήκαμε μερικές ασκήσεις για γλουτούς.

Πολλές από μας πηγαίνουμε γυμναστήριο γιατί θέλουμε κυρίως να γυμνάσουμε τους γλουτούς μας άντε και την κοιλιά μας. Οι ασκήσεις για τα χέρια και τους ώμους μας φαίνονται εντελώς βαρετές και λίγο κουραστικές.  Εμείς βρήκαμε τις καλύτερες ασκήσεις για γλουτούς. Και μπορείς να τις κάνεις απ’ το σπίτι σου.

Οι καλύτερες ασκήσεις για γλουτούς

Βηματάκια

ασκήσεις για γλουτούς

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα σκαμπό ή μια στοίβα από βιβλία.
Βάλε το ένα σου πόδι πάνω στα βιβλία. Φρόντισε να είναι σταθερό.
Στη συνέχεια κάνε ένα βήμα κι ανέβα πάνω στην καρέκλα.
Έπειτα σήκωσε το πόδι σου ενώ κρατάς το σώμα σου σε ευθεία στάση. Κάνε 15 με 20 σετ για κάθε πόδι.

Σήκωσε τη λεκάνη

ασκήσεις για γλουτούς

Ξάπλωσε και χρησιμοποιώντας μια μπάλα ακούμπησε τα πόδια σου από πάνω. Στη συνέχεια σήκωσε τη λεκάνη σου όσο πιο ψηλά μπορείς. Κράτησε τα χέρια σου σε ευθεία θέση και μην βάζεις δύναμη σε αυτά. Κάνε 10 με 15 σετ.

Αλαματάκια

ασκήσεις για γλουτούς

Γνωστή και αγαπημένη άσκηση. Λύγισε τα γόνατά σου, γύρε λίγο το σώμα σου, βάλε τα χέρια σου προς τα πίσω πάρε φόρα…και κάνε ένα αλματάκι. Αυτή η άσκηση είναι και διασκεδαστική και κάνει “δουλειά”!

Squats

Φυσικά και τα squats δεν θα έλειπαν απ’ τη λίστα μας. Λύγισε τα γόνατά σου κι άνοιξε τα πόδια σου με τις μύτες τους να κοιτάζουν προς τα έξω. Ακούμπησε τα χέρια σου στους γλουτούς σου και μείνε για μερικά δευτερόλεπτα. Μπορείς να κάνεις την ίδια άσκηση και με βαράκια.

Ασκήσεις με λάστιχο

Αυτή η άσκηση είναι η αγαπημένη μας και θα φέρει την αλλαγή που θέλεις να δεις στου γλουτούς σου.  Τοποθέτησε το λάστιχο ακριβώς κάτω απ’ τα γόνατά σου. Άνοιξε τα πόδια σου όσο περισσότερο μπορείς.

Η άσκηση του πολεμιστή

ασκήσεις για γλουτούς

Αυτή η άσκηση είναι ζόρικη αλλά πολύ αποτελεσματική. Κάθισε σε όρθια στάση και σήκωσε τα χέρια σου, στο ύψος των ώμων. Εισέπνευσε καθώς σηκώνεις τα χέρια σου. Εξέπνευσε και σήκωσε το ένα σου πόδι όσο πιο ψηλά μπορείς. Μείνε για όσο μπορείς κι επανέλαβε την άσκηση.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News