Αν διάβασες στον τίτλο ασκήσεις με μπάρα και είπες “εντάξει, αυτό δεν είναι για μένα”, είμαστε εδώ για να σε διαψεύσουμε!

Κάθε εβδομάδα θέτουμε μαζί νέους στόχους και εξελίσσουμε την προπόνηση μας, κάνοντας σταδιακά βήματα.

Σήμερα το πρόγραμμά μας περιλαμβάνει 3 βασικές ασκήσεις! Μπορούμε να τις κάνουμε με οποιοδήποτε βάρος θελουμε εμείς, ακόμα και αν δεν έχουμε καθόλου εξοπλισμό ή με σωματικό βάρος μόνο.

Αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία μ’ αυτές τις ασκήσεις είναι το να τις εκτελέσουμε σωστά! Η σωστή τεχνική που θα πρέπει να έχουμε ακόμα και στις βασικές ασκήσεις είναι το Α&Ω. Πρόσθεσε κι εσύ αυτές τις ασκήσεις στην προπόνησή σου και θα καταλάβεις ακριβώς ποιους μύες δουλεύουν .

Glute Makeover: Η Μαριλίνα Βακονδίου θα σε βοηθήσει ν’ αποκτήσεις τους γλουτούς που ονειρεύεσαι

Πάτα play για να δεις τις ασκήσεις με μπάρα για γλουτούς και πόδια:

Εφόσον, λοιπόν, φτάσαμε στο 3ο άρθρο και βίντεό μας, θα ήθελα να σου πω ότι εάν και εφόσον θέλεις να κάνεις ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για γλουτούς- πόδια, μπορείς να κάνεις όλες τις ασκήσεις απ’ όλα τα βίντεο μαζί σε μια προπόνηση, ακολουθώντας όλα τα βήματα ένα ένα!

Good luck 🤞

Για περισσότερα fitness tips:

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News