Η γυμναστική με λάστιχο, μπορεί στην αρχή να απευθυνόταν μόνο σε ανθρώπους που είναι στο στάδιο της αποκατάστασης, όμως, σήμερα τα λάστιχα αντίστασης θεωρούνται βασικά fitness αξεσουάρ, κι αυτό γιατί μπορούν να γυμνάσουν το σώμα παρέχοντας αντίσταση, η οποία αυξάνεται προοδευτικά, όσο τεντώνει το λάστιχο.

Ένας πολύ εύκολος τρόπος να γυμνάσεις τα πόδια σου είναι, λοιπόν, με ένα λάστιχο, που δεν πιάνει ούτε πολύ χώρο και μπορείς να το αγοράσεις από οποιοδήποτε μαγαζί που πουλάει αθλητικά ήδη. Με το λάστιχο, νιώθεις ακριβώς τα σημεία που θέλεις να γυμνάσεις… αυτό δηλαδή που όλες οι γυναίκες αναζητάμε!

Glute Makeover: Η Μαριλίνα Βακονδίου θα σε βοηθήσει ν’ αποκτήσεις τους γλουτούς που ονειρεύεσαι

Γυμναστική με λάστιχο για εκγύμναση των γλουτών

Στο νέο μου video σου δείχνω πώς μπορείς με τρεις εύκολες ασκήσεις με λάστιχο να γυμνάσεις τους γλουτούς σου. Με τις εν λόγω ασκήσεις σίγουρα θα νιώσεις ότι δουλεύουν οι γλουτοί και οι απαγωγοί σου.

Ακόμα και αν βαριέσαι στο σπίτι, εκμεταλλεύσου τον λίγο ελεύθερο χρόνο που έχεις για εσένα και πήγαινε σ’ ένα εξωτερικό χώρο. Ακόμα και μόνο ένα μισάωρο να έχεις ελεύθερο, είναι αρκετό για να κάνεις αυτές τις απλές ασκήσεις!

  • Κάνε την κάθε άσκηση από 30’ δευτερόλεπτα, τη μια μετά την άλλη χωρίς διάλειμμα, από τρεις φορές.
  • Στο τέλος, εάν έχεις χρόνο προσπάθησε να τρέξεις σε σταθερό ρυθμό διαλειμματικά ένα λεπτό περπάτημα, δυο λεπτά τρέξιμο σταθερό, εναλλάξ!

Ακόμα και αν το κανείς για 20 λεπτά στο τέλος, μαζί με τις παραπάνω ασκήσεις θα αρχίσεις να νιώθεις πολύ πιο όμορφα με τον εαυτό σου!

Ραντεβού την επόμενη εβδομάδα με το 3ο βίντεο του Glute Makeover. Μέχρι τότε, μην σταματήσεις να φροντίζεις τον εαυτό σου!

Για περισσότερα fitness tips:

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News